Натхненням для дизайну став гоночний спорт
]]>У дропі є одяг, прикраси, кераміка й новорічний декор
]]>Над створенням аромату працювали півтора року
]]>Обличчями колекції стали постійні амбасадори бренду: Михайло Романчук і Даша Квіткова
]]>Поки що бальзам у постійне виробництво не випускатимуть
]]>Олівець коштує 650 гривень
]]>З початку 2024 року в Україні провели 373 трансплантації, 64% з них – від померлого донора
]]>Природний процес чи «апельсинова кірка», що бісить?
]]>Усі виручені кошти передадуть на виготовлення рослинних страв для веганів у ЗСУ
]]>Чому сезонне випадіння волосся – це міф, і коли треба звернутися по допомогу
]]>Колекцію створили зі 100% перероблених матеріалів
]]>Команда називає колекцію романтичною, але з бунтарськими нотками
]]>Про передоз одягом, але не прикрасами
]]>1000 гривень з продажу кожного светра підуть на збір «Дронопад» від «Повернись живим»
]]>Уперше кепки такого формату бренд випустив ще сім років тому
]]>Там можна придбати інтимні аксесуари зі шкіри, латексу й текстилю
]]>10% від продажу переказуватимуть на закупівлю ліків для онкопацієнток
]]>10 моделей «більш ефектні» й класичні
]]>Ініціаторами проєкту Ukraine War Rugs стали військові кореспонденти, котрі документували війну в Афганістані
]]>Зовнішній вигляд будинка змінюється в різний час доби залежно від освітлення
]]>