Кав’ярня Coffee vs Marketing почала роботу на Березняках, поблизу озера Тельбін. Це перша кав’ярня від ресторанної компанії Food vs Marketing, яка розвиває формати Ramen vs Marketing і Banh Mi vs Marketing.

Заклад працюватиме в тестовому режимі до кінця літа.

«За рік-півтора роботи ми будемо готові масштабувати цей проєкт, якщо він покаже фінансовий результат, на який ми очікуємо», – коментує The Village Україна співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко.

Наразі в кав’ярні пропонують напої на основі еспресо, а також каву ручного приготування. Згодом обіцяють додати чай із тапіокою bubble tea, а також страви й десерти, які можна взяти з собою. Зокрема, булки з маслом і сиром, брауні та крем-брюле.

З меню:

Еспресо – 22 гривні

Капучино – 39 гривень

Фільтр – 40 гривень

Флет-вайт – 55 гривень

Thai Tea – 45 гривень

Кав’ярня стала першим закладом мережі, який повністю відмовився від готівки. 


Food vs Marketing – ресторанна компанія, яка розвиває Ramen vs Marketing і Banh Mi vs MarketingОкрім кав’ярні, у новому комплексі на Березняках компанія планує відкрити коворкінг, хостел і раменну.


Коли

08:00–20:00

Де

м. Київ, проспект Тичини, 20-Б


ФОТО: Food vs Marketing