Food vs Marketing відкрили першу кав’ярню
Кав’ярня Coffee vs Marketing почала роботу на Березняках, поблизу озера Тельбін. Це перша кав’ярня від ресторанної компанії Food vs Marketing, яка розвиває формати Ramen vs Marketing і Banh Mi vs Marketing.
Заклад працюватиме в тестовому режимі до кінця літа.
«За рік-півтора роботи ми будемо готові масштабувати цей проєкт, якщо він покаже фінансовий результат, на який ми очікуємо», – коментує The Village Україна співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко.
Наразі в кав’ярні пропонують напої на основі еспресо, а також каву ручного приготування. Згодом обіцяють додати чай із тапіокою bubble tea, а також страви й десерти, які можна взяти з собою. Зокрема, булки з маслом і сиром, брауні та крем-брюле.
З меню:
Еспресо – 22 гривні
Капучино – 39 гривень
Фільтр – 40 гривень
Флет-вайт – 55 гривень
Thai Tea – 45 гривень
Кав’ярня стала першим закладом мережі, який повністю відмовився від готівки.
Food vs Marketing – ресторанна компанія, яка розвиває Ramen vs Marketing і Banh Mi vs Marketing. Окрім кав’ярні, у новому комплексі на Березняках компанія планує відкрити коворкінг, хостел і раменну.
ФОТО: Food vs Marketing