У Києві кількість загиблих унаслідок ДТП за перші шість місяців 2025 року збільшилася більш ніж на половину, за даними Патрульної поліції, повідомили в ГО «Пасажири Києва».

Однією з ключових причин зростання смертності є дорожня інфраструктура, яка стимулює високі швидкості, вважають в ГО. Йдеться про швидкісні магістралі з відбійниками й нові транспортні розв’язки всередині міста. Такі дороги поєднують функції міських вулиць і трас – їх називають «шулицями».

Такі дороги фактично розрізають міські райони, ускладнюють доступність і роблять вулиці менш зручними для людей. Вони також сприяють шуму й викидам від інтенсивного трафіку. У результаті міський простір стає менш комфортним і більше орієнтованим на автомобілі, ніж на життя мешканців.

Що пропонують

Замість будівництва нових швидкісних доріг організація закликає міську владу впроваджувати підхід Vision Zero, спрямований на зменшення смертності на дорогах.

   

У серпні «Київавтодор» оголосив тендер на капітальний ремонт Харківського шосе вартістю 1,4 мільярда гривень. На думку активістів з ГО «Пасажири Києва», такий проєкт не покращить ситуацію з безпекою руху і не вплине на зменшення кількості смертельних аварій у столиці.

Інфографіка: ГО «Пасажири Києва»