До 200-річчя першої публічної залізничної лінії у Великій Британії відновлена копія Locomotion No. 1 курсуватиме маршрутом від Дарлінгтона до Стоктона-он-Тіз, пише The Art newspaper.

З 26 по 28 вересня паровий локомотив Locomotion No. 1, який вперше вирушив у 1825 році, відтворить свій перший рейс разом із вагонами для вугілля та пасажирським вагоном Experiment. Локомотив спроєктував інженер-механік Джордж Стівенсон, відомий як «батько залізниць».

Копію локомотива вперше збудували у 1975 році до 150-річчя події. Його повністю відновили, щоб він міг курсувати сучасними коліями. Оригінальний Locomotion No. 1 сильно пошкодився у 1828 році під час вибуху котла, унаслідок якого загинув машиніст. Він став музейним експонатом у 1857 році й зараз зберігається у музеї Locomotion у Шилдоні.

Поїзд прибуде до Стоктона-он-Тіз 28 вересня, його зустрінуть 21-гранатним салютом, як і під час першого рейсу. Частина гостей зможе сісти у пасажирський вагон, решта глядачів спостерігатиме за маршрутом поїзда.

Відновлення локомотива фінансувалося грантом Tees Valley Combined Authority. Фестиваль S&DR200, у межах якого Locomotion No. 1 вирушить у подорож, організовують ради Дарлінгтона, Даремширу та Стоктона-он-Тіз. 

   

У Великій Британії завершили будівництво найдовшого залізничного моста у країні. Це віадук на 3,4 кілометра для швидкісної залізниці HS2. Споруда розташована в південній Англії. Вона перетинає долину річки Колн біля села Денем. За довжиною віадук перевищивши міст через річку Тей у Шотландії, який утримував першість із 1887 року.

Обкладинка й фото: Грем Ватт, фестиваль S&DR200