Etnodim презентує нову колекцію, присвячену українському виданню 20 століття
Бренд Etnodim презентує нову колецію, присвячену українському виданню 20 століття «Нова Хата».
До колекції ввійшли дві сорочки, що «не привʼязані до гендерних уявлень про одяг». Сорочки прикрасили орнаментами з обкладинок і сторінок видання журналу «Нова Хата».
Журнал «Нова Хата» видало львівське видавництво в 1925 році. Воно стало альтернативою тодішнім польським журналам. «Журнал надихнув міську інтелігенцію відроджувати й зберігати українську спадщину, поєднуючи її з тенденціями нового зразка», – кажуть в Etnodim.
Сорочку «Нова Хата 1925» прикрасили малюнками з обкладинки третього випуску журналу. Графіка авторства Миколи Бутовича поєднує геометрію з рослинністю, а дизайнери Etnodim помістили оздобу на манжет рукава й класичний комір вбрання, кажуть у бренді.
Для оформлення сорочки «Нова Хата 1930» використали листівки «Взори полтавські», основним акцентом стала геометрично стилізована квітка.
Капсульна колекція вже доступна для замовлення на сайті, а також у київському магазині за адресою вулиця Верхній Вал, 58/28.
Український бренд одягу Etnodim випустив збірку з гуцульськими колядками, а також створив різдвяний фільм. У книзі «Аби си ни загубило» зібрали колядки, співанки, пісні й оповідки з Криворівні. Збірку уклав український фотограф Артем Горайзон.