Репер Post Malone запускає власну марку одягу Austin Post після співпраці з брендом Кім Кардаш’ян
Репер Post Malone запускає власний бренд одягу Austin Post, який представить на Паризькому тижні моди, пише HypeBeast.

Деталей поки що немає, але на запрошеннях є зображення заходу сонця та напис "Season One", що означає на першу колекцію бренду, зазначили в медіа. Паризький тиждень моди осінь-зима 2025–2026 року триватиме з 3 до 11 березня.
Про співпрацю з брендом Кім Кардаш’ян
Раніше Post Malone співпрацював із брендом Skims Кім Кардаш’ян і став обличчям чоловічої колекції. Колекція включала тканину Heavyweight Fleece, знакові айтеми та лімітовану серію Realtree з камуфляжним принтом.


Кампанію для Skims знімали на ранчо в Юті. На світлинах репер верхи на коні, у бавовняній футболці та штанах, із ковбойським поясом і капелюхом, ловить рибу та позує з дровами й сокирою.
Американський репер Кендрік Ламар запускає власну креативну агенцію Project 3. Вона зосередиться на розвитку зовнішніх брендів та розширенні креативних ресурсів як для корпоративного, так і для незалежного бізнесу.
Обкладинка й фото: Post Malone