Кухарі в «Китайському привіті» не мали медкнижок, а продукти зберігали неправильно – Держпродспоживслужба
Кухарі львівського закладу «Китайський привіт» не мали медичних книжок, а продукти зберігали неправильно, ідеться в дослідженні Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів.

Лише в сімох із 23 працівників ресторану були медичні книжки, кажуть у Держпродспоживслужбі. «Китайський привіт»
У процесі епідрозслідування фахівці Держпродспоживслужби виявили низку порушень чинного законодавства, зокрема:
- порушення правил миття інвентарю: кондитерський посуд мили разом з інвентарем м'ясного й овочевого цехів у підвальному приміщенні;
- неправильне зберігання кухонного інвентарю: на кухні не було спеціальних місткостей з кришками для зберігання вимитого обладнання;
- порушення організації зберігання продуктів: сипучі продукти зберігали в коридорі підвалу, також неправильно зберігали продукти в холодильнику;
- неорганізоване зберігання інвентарю для прибирання і відсутність належного маркування;
- відсутній контроль температурних режимів зберігання продуктів – команда не надала відповідні чек-листи й журнали.
Також фахівці Держпродспоживслужби з'ясували, що лише в сімох із 23 працівників ресторану були медичні книжки. 16 працівників без відповідних документів рекомендували не допускати до роботи, допоки ті не пройдуть медогляд.
Наразі продовжують досліджувати зразки їжі, змиви з поверхонь обладнань і проб води. Попередньо, віруси гепатиту А, ротавіруси, ентеровіруси або аденовіруси не виявили.
За результатами перевірки м'яса птиці та яєць, які використовували в ресторані, з'ясували:
- курятина відповідає всім нормам безпечності, зокрема за рівнем радіації, мікробіологією і вмістом хімічних речовин;
- яйця – безпечні й відповідають вимогам щодо якості та безпечності.
Станом на ранок 22 липня госпіталізували 76 людей, з яких десятеро дітей і двоє вагітних. Усі вони відвідували «Китайський привіт» у Львові. Раніше власник мережі «Привітів» Міша Кацурін казав, що теж «лягає в інфекційку». За результатами аналізів у 25 гостей та одного працівника «Китайського привіту» виявили бактерію Salmonella Enteritidis, яка викликає кишкові інфекції.
На момент написання новини Міша Кацурін не прокоментував цю інформацію.
UPD 18:05. Власник закладу Міша Кацурін повідомив, що кількість захворілих більша – не 75, а 119 (разом із ним). 46 людей ще перебувають у лікарні, але їх мають виписати до кінця тижня.
Всі постраждалі 14 та 15 липня їли сінгапурський чізкейк, у складі якого є яйця (температура запікання менша 70 градусів – недостатньо, щоби вбити сальмонелу). Чизкейк також куштували два кухаря, у яких виявили сальмонелу. Поки невідомо, вони потерпілі чи носії, а також невідомо, як сальмонела потрапила в чизкейк (на яйцях її не виявили).
Також ці два кухарі мали медичні книжки перед прийомом на роботу. У частини команди справді не було медкнижок: Кацурін визнає «факап» і стверджує, що кухарі здорові. Також він додає, що команда виправляє помилки, на які вказала Держспоживслужба, продовжує виплачувати компенсації та працює над зміною постачальника яєць, а також замінюватиме яйця в стравах на пастеризовані яєчні суміші, де це можливо.
Сингапурський чизкейк із меню прибрали, і зараз працюють над перезавантаженням системи безпеки у всій мережі закладів – для цього буде окрема команда на чолі з ресторатором.
16 липня власник ресторанів «Японський Привіт», «Китайський Привіт», «В’єтнамский Привіт», «Тайський Привіт» Міша Кацурін повідомив про отруєння у власному новому закладі «Китайський Привіт» у Львові. Попередньою причиною отруєння команда називала яйця і яєчний крем у десертах.