ГідЩо подарувати на День закоханих: 17 тематичних дропів від українських брендів
Унісекс-білизна, порцелянові прикраси, сумки-серця
Зібрали святкові колекції від українських брендів для себе й коханих: від парних луків і прикрас із діамантами до чавана для приготування матча у формі серця.
W8less
Жіночий бренд одягу представив капсулу Love Collection, у центрі якої – серця. До неї ввійшли: футболки, лонгсліви, боді, світшот, брюки, плащ з органзи та фатинова сукня. Капсула поєднує в собі різні текстури, обʼєм і багатошаровість.
Animalism by UAnimals
Благодійна крамниця від UAnimals презентувала мініколекцію «Закоханий дроп» із червонокнижними тваринами. Тепер рись і хохітва змінили свої плями на серця. До нової колекції ввійшли парні футболки й світшоти, а також срібна прикраса «Пташка», створена в колаборації з режисеркою та ювеліркою Дашею Ши.
Cultnaked
Відвертий бренд презентував яскраво-червоний дроп, до якого ввійшли сукні, брюки та штани з лакованої шкіри. Деякі моделі – з нашитими об’ємними серцями. Також до колекції ввійшли: мінісукня та топ із блискітками, іконічна спідниця-шорти та сумка з об’ємними серцями.
Otaje
Бренд презентував Valentine’s Day drop із трикотажем для жінок. У ньому представлені светри, джемпери, сукні, спідниці й аксесуари. Серед кольорів – ніжно-рожевий, червоний, бежевий, шоколадний і фуксія.
Lady Di atelier
Перше інклюзивне ательє в Україні підготували до свята закоханих хустину «Цілунки». Аксесуар виконаний із натурального шовку. Хустина ексклюзивно представлена на третьому поверсі київського ЦУМу.
Pirnay
Бренд представив святковий дроп With Love. Його акценти: драпована ніжно-рожева спідниця, персикова максісукня, футболка God is a Woman, спідня білизна й пухнасті капці.
Tsvite Teren
Бренд презентував колекцію прикрас ручної роботи з порцеляни й срібла Aura. У ній зібрали підвіси на ланцюжку, кольє та каблучки. У центрі прикрас – серця, представлені в чорному й червоному кольорах. Ланцюжки доступні в золоті, є можливість обрати прикрасу на шовковому шнурі.
Matcher
Бренд матча й листового чаю до свята підготував лімітовану колекцію чаванів для приготування напою у формі серця. Чаван виготовлений українським майстром Максимом Клименком з очищеної глини й харчової поливи.
Rtm Wear
Бренд спортивного та повсякденного одягу презентував колекцію Whispers of Love, до якої ввійшли: червоний боді із сіткою, червоний спортивний комбінезон, шуба зі штучного хутра, сукня та сумка-серце.
Aveclo
Жакардовий светр із мінімалістичними червоними серцями, рожевий зіп-светр із білими серцями й бежевий із чорними – бренд трикотажу пропонує затишні й теплі луки до свята.
German Apparel
Бренд презентував лімітований унісекс-дроп Love is Not Dead. Серед позицій – шоколадний теді анорак, випалені лонг і худі, двосторонній жилет, моносережки й інші аксесуари. Окрім власної колекції, бренд обʼєднався й з іншими українськими брендами, щоб допомогти обрати подарунки.
Londi
Бренд білизни випустив колекцію All Kinds of Love як своєрідний маніфест, створений для підтримки рівності кожного. У дропі представили як чоловічі, так і жіночі позиції. Шукайте базові майки, боксери, унісекс-шорти, ліфи й топи. Колекція виконана в червоному, білому та чорному кольорах.
Guzema x Видавництво «А-ба-ба-га-ла-ма-га»
До Дня закоханих бренд прикрас у співпраці з видавництвом презентували лімітовану збірку віршів про кохання «Так ніхто не кохав». Частину прибутку відправляють у благодійний фонд Guzema Foundation. До спеціального накладу ввійшли вірші 70 українських поетів – від Шевченка до Любки. Окрім цього, бренд випустив колекцію прикрас Valentine’s Day з діамантами. У ній – кольє, каблучки, сережки, браслети – усе із серцями й білим або жовтим золотом.
Usual
Бренд одягу на кожен день випустив новий дроп usual + you. Серед позицій – унісекс-світшоти, худі й лонги, світшот із серцями й шопери. У складі – 95% бавовни.
Gunia Project х ЦУМ Київ
У колаборації представили ексклюзивну колекцію до Дня закоханих. Її центральні елементи – образи пташок, янголів, сердець і квітів. Принти й оздоблення, натхнені наївними вишитими рушниками з колекції Музею Івана Гончара. У колекції – предмети одягу, аксесуари й об’єкти інтер’єру.
Players Get Ready
Оновлена психологічна гра для пар, тепер – спеціально до Дня закоханих. Гра складається із 60 карток, розроблених психологом. За словами команди, вона створена для щирих побачень і пізнання одне одного.
Sova
У новій святковій колекції Ruby – кольє, браслети, каблучки, сережки. Ювелірний дім використав два дизайни прикрас – з рубінами у формі серця та з діамантами й рубінами «кушон».
обкладинка: ave_clo