Онлайн-присутність й автоматизація процесів давно стали частиною успішного бізнесу: за допомогою них компанії відмовляються від стосів паперів і можуть моніторити якість роботи персоналу. Однак деяких власників бізнесів досі непокоїть питання, наскільки безпечними й ефективними є онлайнові рішення.

The Village Україна разом із сервісом хмарної телефонії Zadarma пояснюють, як працюють хмарні сервіси і як вони полегшують життя тим, хто прагне масштабувати й диджиталізувати власний бізнес.

Оптимізація витрат і безпека: як хмарні сервіси поліпшують бізнес

Розвиток бізнесу за допомогою хмарних АТС (автоматична телефонна станція) може відбуватися в багатьох напрямах, вони:

дозволяють розширювати бізнес у відповідь на зміни й оперативно корегувати робочі процеси. Ця можливість дозволяє вашим співробітникам бути підключеними навіть у віддалених локаціях або під час подорожей чи відряджень

допомагають легко збільшувати або зменшувати кількість ліній і функціоналу, особливо в компаніях із різними потребами в комунікаціях

оптимізують витрати на обладнання або програмне забезпечення, оскільки більшість ресурсів розміщені на хмарі, а не на місцевих серверах

модернізують компанію шляхом використання новітніх технологій, як-от: штучний інтелект, аналітика даних абощо

убезпечують бізнес: дані зберігаються в захищених центрах оброблення, що робить їх менш вразливими перед загрозами кібератак, витоку інформації й шахраїв

Хмарна АТС та CRM: як компанія Zadarma модернізує бізнеси

Найвідомішими зараз є хмарні АТС на базі IP. Це наслідок розвитку технологій і впливу міжнародних процесів на вид роботи: дедалі частіше компанії віддають перевагу віддаленому або змішаному формату. Робота з АТС відбувається через інтернет, тож бізнеси позбуваються потреби купувати додаткове обладнання й утримувати офіс.

Щоби поліпшити бізнес-процеси, можна також інтегрувати CRM із хмарною АТС. Ці технології дозволяють ефективно керувати комунікаціями, забезпечуючи гнучкість, мобільність, цінність і безпеку. Компанія Zadarma розробила хмарну АТС та CRM Teamsale, завдяки яким бізнеси можуть закрити ледь не всі питання щодо комунікації працівників й автоматизації процесів.

Як це може працювати: наприклад, ви маєте мету поліпшити відносини з клієнтами й партнерами, залучити нові контакти й загалом якісно вести комунікацію й дотримуватися обраного tone of voice. Після реєстрації на сайті zadarma.com ви зможете відкрити майстер налаштувань АТС і покроково обрати функції й сценарії під потреби вашого бізнесу.

Віртуальна АТС Zadarma має інтеграцію з усіма популярними CRM-системами, зокрема Salesforce, HubSpot, Zoho й іншими. Також компанія має власну CRM-систему Teamsale: вона повністю інтегрована з хмарною АТС і є безплатною. Щоби її підʼєднати, встановіть на сайті Zadarma відмітку, що ви бажаєте CRM. Далі потрібно лише внести адреси електронних пошт співробітників. Вони отримають запрошення й зможуть використовувати ті можливості, які ви надасте як адміністратор.

Які саме функції Zadarma ви можете підʼєднати

Сценарії для дзвінків

Ви можете обрати, яким способом прийматимете дзвінки: це може бути голосове привітання про чергу до операторів або голосове меню з заданою кількістю відділів і мелодією очікування. Також можна ввести робочий графік компанії в налаштуваннях, щоби під час обідньої перерви або в неробочий час для дзвінків був окремий сценарій, наприклад переадресація на мобільний чи голосову пошту.

Запис розмов

За вашим бажанням записи розмов зберігатимуться на хмарі або надсилатимуться вам на електронну пошту.

Аналітика розмов

Щоби відстежувати, чи рухаєтеся ви в одному напрямі зі своїми підлеглими, чи дотримуються вони політики компанії, а також з якими найпопулярнішими питаннями звертаються клієнти, можна підʼєднати аналітику розмов. Записи дзвінків будуть перетворені на текст за лічені секунди, також ви отримаєте звіт за більш як 10 показниками, зокрема виконання скриптів, використання стоп-слів, швидкість мови, мовчання оператора чи клієнта й іншими. Особливо ця функція допоможе в роботі з потенційно великими клієнтами: ви будете готові до будь-якого питання і якнайкраще продасте свій продукт.

Колтрекінг

Ця функція дозволяє оцінити ефективність ваших промоканалів і заощаджує рекламний бюджет, адже ви зможете чіткіше розуміти, яке джерело реклами найприбутковіше. Колтрекінг може бути статичним (для офлайн-каналів реклами: у періодичних виданнях, на бігбордах або флаєрах) або динамічним (для онлайн-реклами: контекстної, банерної, рекламних публікацій).

Наскрізна аналітика

Комплексне рішення, за допомогою якого ви зрозумієте, який канал реклами привів клієнтів із найбільшим середнім чеком і як вони взаємодіяли з продуктом: від знайомства й до першої покупки. Ця функція визначає джерела даних (про клієнта, угоду й інші), обʼєднує їх у єдину базу відомостей і надає інформацію, завдяки якій можна проаналізувати й поліпшити стратегію продажів.

Чому варто підʼєднати Teamsale CRM

CRM-система – інструмент, який зберігає, організовує й аналізує інформацію про клієнтів і створює історію взаємодії з ними. Це необхідність для бізнесу, якщо ви прагнете:

поліпшити обслуговування ваших клієнтів і бути в курсі теми останньої розмови, навіть якщо вона відбулася декілька місяців тому. Ідеться не лише про коментарі від оператора про клієнта, але й про електронну пошту (можлива інтеграція з Google Calendar), СМС, дзвінки, минулі зустрічі або продажі.

розвантажити себе від зайвої, але не менш важливої інформації про дні народження, майбутні зустрічі, нагадування й планування.

підвищити продуктивність: Teamsale CRM автоматизує багато рутинних завдань, зокрема надсилання листів і дзвінки. Ви можете налаштувати інтеграцію з доступним поштовим сервісом і робити розсилки декільком клієнтам одночасно. А функція автоматичного автодозвону дозволяє телефонувати за обраним списком номерів.

розширити й упорядкувати клієнтську базу, адже в CRM можна внести всіх ваших клієнтів як поточних, так і потенційних. Завдяки можливості імпорту бази даних це відбувається автоматизовано, а не власноруч. Крім того, ви можете отримувати нові ліди завдяки прив’язці вашого сайту через вебформу. Це допоможе впорядкувати наявні дані й полегшить роботу в комунікації з клієнтами.

Дізнатися більше про Teamsale CRM

Загалом АТС у комбінації з CRM-системами вже є невіддільною частиною сучасного бізнесу, адже допомагають компаніям забезпечувати ефективне керування комунікаціями й підвищують продуктивність роботи. Так бізнеси стають більш конкурентоспроможними, гнучкими й адаптивними в сучасному світі.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ