Нове медіа про маркетинг зʼявилося в Україні: який контент обіцяють в «Бесіда Медіа»
Rocketmen Agency запустила «Бесіда Медіа» – медіа для розвитку маркетингу в Україні. Це логічне продовження YouTube-проєктів команди про бізнес і маркетинг «Бесіда про бренди» та «100 брендів». Мета нового медіа – розвивати маркетинг-мислення у підприємців та спеціалістів завдяки різним форматам відео й текстового контенту.
Що читати в «Бесіда Медіа»
Команда Rocketmen Agency створила платформу, яка об’єднує практичні кейси, аналітичні розбори та досвід визнаних гравців ринку, щоб поглиблювати експертизу у сфері серед підприємців і фахівців.

«Ми робимо вхід у маркетинг легким. Чим більше людей розумітимуться у сфері, тим сильнішою буде економіка України. Це означає більше крутих підприємців і стійкіший бізнес-клімат», – говорить Артем Беседа, креативний директор Rocketmen Agency й засновник подкастів «100 брендів» і «Бесіда про бренди».
Як подкасти переросли у медіа
За словами команди, «Бесіда Медіа» – це не ребрендинг, а наступний логічний етап еволюції двох успішних YouTube-проєктів. Тепер аудиторія отримає не лише подкасти, а й контент у Threads, Instagram, Telegram, а також на оновленому YouTube-каналі.
Тут збиратимуть історії бізнесів, розбори маркетингових стратегій, колаборації з агентствами й брендами.
Яким буде новий сезон
Новий сезон відкриває розмова про масштабування з Валентином Гриценком, CMO Ajax Systems. Це бесіда про шлях української компанії від локального продукту до світового технологічного бренду. Новий контент вже доступний на оновлених платформах «Бесіда Медіа».
У планах випуски про «брудні» маркетингові ходи тютюнових марок, розбір провалу запуску PlayStation 3, а також серія співпраць з українськими креативними командами. Довгострокова мета проєкту – трансформувати «Бесіда Медіа» у повноцінну освітню платформу, де навчання ґрунтуватиметься на кейсах і досвіді українських, іноземних і світових брендів.
За словами Rocketmen Agency, це допоможе втілювати місію команди – зробити маркетинг зрозумілим і доступним для кожного підприємця.
Матеріал підготовлено за підтримки Rocketmen Agency