10 найдорожчих брендів у світі 2019 року
Британська консалтингова компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найдорожчих брендів у світі – Global 500.
Найдорожчим брендом залишається інтернет-ритейлер Amazon. Його вартість за рік збільшилася на 24,6% до 187,9 мільярда доларів. На другому місці – Apple (153,6 мільярда доларів). Google замикає трійку лідерів – 142,76 мільярда доларів.
Топ-10 найдорожчих брендів у світі:
 Amazon – $187,9 мільярда
 Apple – $153,6 мільярда
 Google – $142,7 мільярда
 Microsoft – $119,5 мільярда
 Samsung – $91,2 мільярда
 AT&T – $87 мільярдів
 Facebook – $83,2 мільярда
 ICBC – $79,8 мільярда
 Verizon – $71,1 мільярда
 China Construction Bank – $69,7 мільярда
Українських компаній у списку немає. У рейтингу 2018 року перше місце також займала Amazon, яка вперше стала найдорожчим брендом. У 2017 році першою була компанія Google.
За рейтингом консалтингового агентства Interbrand найдорожчим брендом світу у 2018-му став Apple.
Обкладинка: Pixabay