Пасажири скаржаться на безконтактну оплату метро – за проїзд однією банківською карткою можна розрахуватися один раз на день.

Проблема виникла щонайменше тиждень тому – 30 травня, уточнює депутатка Київради Вікторія Пташник. Через цей «збій» у метро виникають черги біля турнікетів, особливо в години пік. 

Люди в коментарях зазначають, що насправді проблеми виникли ще раніше, зокрема 20 травня. Однак «останніми днями» розраховуватися однією карткою кілька разів на день у пасажирів все ж виходило.

Одна із журналісток Віледжа підтверджує, що протягом травня таких збоїв не було – однією карткою можна було розраховуватися щонайменше двічі на день (хоча оплату з картки могли зняти не одразу).

За словами Пташник, єдиний вихід – шукати іншу банківську картку або розраховуватися через застосунок «Київ Цифровий». Працівники КП «Київський метрополітен» кажуть про збій системи – пасажири «вже неодноразово повідомляли про проблеми на «гарячу лінію», однак керівництво не реагує». Тож депутатка вирішила надіслати відповідне звернення в. о. начальника КП «Київський метрополітен» Віктору Вигівському. 

Заступник голови правління «Ощадбанку» Антон Тютюн у коментарях пояснив, що для безпеки розрахунків протягом кількох годин дійсно не можна повторно користуватися одним і тим самим сервісом. Однак такі обмеження працюють всього кілька годин, а не добу. Наразі компанія напрацьовує рішення, щоб скоротити цей період до мінімуму.

  

Оплатити проїзд у застосунку «Київ Цифровий» відтепер можна в усіх автобусах, тролейбусах і трамваях міста. Для цього треба обрати функцію «Оплата проїзду» й відсканувати QR-код у транспорті. Це єдиний спосіб оплати, для якого не потрібна додаткова перевірка зчитувальним пристроєм контролера.

Обкладинка: National Bank Of Ukraine