У серпневому друкованому виданні Vogue вперше опублікували зображення моделі, яку згенерував ШІ, пише ВВС.

Вона стала обличчям рекламної кампанії бренду Guess, у якій показує смугасту максі-сукню і квітковий комбінезон з літньої колекції бренду. У кутку сторінки дрібним шрифтом зазначається, що модель створили за допомогою ШІ.

Модель, створена ШІ на обкладинці Vogue. Seraphinne Vallora

У Vogue стверджують, що модель, створена ШІ – це не редакційне рішення, а бажання рекламодавця. Співзасновник Guess Пол Марчіано звернувся до рекламної агенції і попросив створити модель за допомогою штучного інтелекту в рамках літньої кампанії бренду.

Реклама викликала суперечки серед читачів. Вони згадують про боротьбу моделей за різноманітність, а також про те, що багато людей, особливо молодь, борються з нереалістичними стандартами краси.

   

Netflix уперше використав штучний інтелект для своїх серіалів, а саме технологію, яка може створювати відео й зображення на основі текстових запитів, використали для сцени обвалу будівлі.