Український сервіс Grammarly оголосив про запуск перших ШІ-агентів і повідомив, що до кінця року змінить назву, повідомив новий CEO Grammarly Шишир Меротра в інтерв'ю Forbes Ukraine.

Grammarly хоче перетворитися з сервісу для перевірки англійського правопису на платформу для багатьох ШІ-агентів. Сервіс уже працює на близько 500 000 вебсайтів і у десктопних і мобільних додатках, допомагаючи користувачам у реальному часі, зазначив Шишир.

«Grammarly – це наш оригінальний ШІ-агент. Надалі ми додаватимемо ще більше агентів», – каже Меротра. Компанія називає цю концепцію «ШІ-автобаном», де поки що рухається лише одне авто (умовний вчитель англійської), але з часом їх стане більше.

Більшість розробки ШІ-агентів Grammarly відбувається в Києві. Це підтверджує українське коріння компанії та бажання продовжувати інвестувати в країну, зазначив CEO Grammarly.

Які зміни готують
  • У 2025 році сервіс розширить функції за межі перевірки текстів
  • Grammarly стане відкритою платформою для сторонніх агентів
  • Зміниться сприйняття бренду – тепер користувачі бачитимуть його як одного агента серед багатьох на платформі

Нову назва компанії вже обрали, але офіційно її оголосять до кінця 2025 року.

Grammarly vs ChatGPT

Меротра відзначає, що філософія Grammarly відрізняється від ChatGPT. Компанія не хоче бути окремою платформою, а прагне доставляти ШІ-агентів туди, де користувач вже працює, наприклад у Google Docs, Gmail або нотатках iPhone.

   

Grammarly заснували 2009 року в Києві українці Максим Литвин, Олексій Шевченко та Дмитро Лідер, вона є прибутковою з 2011 року. Також у 2011 році до них приєднався Бред Гувер – генеральний директор стартапу. У грудні 2024 року Grammarly поглинула компанію Coda і змінила CEO: Шишир Меротра очолив об’єднану компанію.

Основними продуктами компанії щодня користуються близько 40 мільйонів людей, серед клієнтів понад 50 000 організацій і 3000 університетів. Виторг компанії сягає 700 мільйонів доларів.

У 2021 році Максим Литвин та Олексій Шевченко стали доларовими мільярдерами, а капіталізація їхньої компанії перевищила 13 мільярдів доларів. Це сталося завдяки тому, що компанія залучила новий раунд інвестицій у розмірі 200 мільйонів доларів.

Обкладинка: Unsplash, Dmitry Spravko