У кількох містах Китаю тестують туалетні автомати, які видаватимуть папір тільки після перегляду реклами, пише TechSpot.

Користувач має просканувати спеціальний QR-код, після чого запуститься реклама. Після закінчення ролика автомат видасть обмежену кількість туалетного паперу. Водночас ті, хто не хоче дивитися рекламу, можуть заплатити сім центів [майже три гривні] й взяти туалетний папір.

In China if you want toilet paper you first have to watch ads.
byu/Shaddes_ inCyberpunk
Ну й нашо

У такий спосіб місцева влада намагається зменшити витрати й марнотратство у громадських туалетах. Раніше у популярних туристичних зонах дуже часто ставалися випадки, коли відвідувачі брали занадто багато паперу.

У соцмережах це рішення уже розкритикували, мовляв, «система принизлива й незручна». Деякі коментатори також вказують, що технологія створить проблеми для тих, хто не має мобільного телефону чи зв’язку.

Це вже не перша спроба 

Раніше обмежити надмірне використання туалетного паперу у громадських місцях намагалися за допомогою системи розпізнавання облич. Однак тоді автомати збирали біометричні дані й могли видавати папір лише раз на дев’ять хвилин.

   

У Канаді на туалетний папір нанесли QR-код, щоб розказати про рак кишківника. Для цього вирішили використати саме «час для усамітнення» в туалеті, коли людина часто має телефон у руках і достатньо часу, щоб прочитати повідомлення.

Обкладинка й фото: TechSpot