Gin Tonic вперше випередив Aperol Spritz в українських закладах– дослідження
Gin Tonic вперше випередив Aperol Spritz в українських закладах, йдеться у дослідженні Poster.

Серед нових трендів — класичні коктейлі: Mojito піднявся до п’ятого місця, а Sex on the Beach з’явився у топі, хоча його не було у минулорічному.

Попри зміни в популярності, найприбутковішими для закладів залишаються Gin Tonic, Aperol Spritz та Negronі.
Вплив сезонності
Українці дедалі частіше обирають різні коктейлі залежно від сезону.
- Глінтвейн домінує взимку
- Gin Tonic, Mojito і Aperol Spritz – улітку
- Whiskey Sour та Negroni стабільно замовляють протягом року без різких коливань

У 2025 році українці стали рідше ходити до закладів, а витрачати – більше: дослідження.