Спадкоємці співака Джонні Кеша подали позов проти Coca-Cola, оскільки компанія імітувала його голос у рекламі, пише Guardian.

Шон Баркер імітує голос Джонні Кеша у рекламному ролику компанії, що транслювався між футбольними матчами коледжів. 

Спадкоємці подали судовий позов відповідно до закону про Елвіса, який набув чинності у 2024-му у штаті Теннессі. Цей закон захищає голос людини від використання без її згоди.

Вони заявили, що, хоча раніше вони надавали ліцензію на пісні Кеша, Coca-Cola не зверталася до них за дозволом у цьому випадку. Тому вони вимагають заборонити показ реклами та відшкодувати збитки, відповідно до цього закону.

   

Coca-Cola показала святкову рекламу, яку створив штучний інтелект у 2024-му. Тоді компанію розкритикували за це рішення. Компанія презентувала новий різдвяний ролик, повністю створений за допомогою штучного інтелекту та у 2025-му. 

Обкладинка: скриншот із рекламного ролика Coca-Cola