Соцмережа Facebook обмежує поширення посилань без платної підписки, це може вдарити по ЗМІ, пише The Guardian.

Компанія Meta, якій належить Facebook, заявила, що проводить «обмежене тестування», у межах якого користувачі, які не мають платної підписки Meta Verified,можуть публікувати лише два зовнішні посилання на місяць.

Таким чином Meta намагається заохотити користувачів Facebook зареєструватися в Meta Verified, що коштує від 9,99 фунтів (приблизно 590 гривень) до майже 400 фунтів (приблизно 22,6 тисячі гривень) на місяць, залежно від рівня.

Тестування охоплює частину профілів у професійному режимі, який дозволяє монетизувати свої публікації. Новинні організації не беруть участі в тестуванні. Однак цей крок може вдарити по редакціях, оскільки може завадити користувачам ділитися їхнім контентом.

   

Компанія Meta посилює заходи для зменшення неоригінального контенту у Facebook.

Таким чином хочуть захистити та підвищити рівень кріейторів, які діляться оригінальним контентом.  Тепер контент облікових записів, які використовують чужі відео, фотографії чи текстові публікації, показуватимуть рідше. Раніше вони лише могли тимчасово втратити доступ до програм монетизації Facebook.

Обкладинка: Timothy Hales Bennett, Unsplash