Туристична айдентика Запоріжжя
На Туристичному бізнес-форумі презентували нову айдентику туристичного бренду Запоріжжя. Графічний стиль айдентики характеризують як поєднання конструктивізму та сучасного мінімалізму.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/ct5E2Ys-iD-hzwHgRPaIpQ-article.jpg)
«Історія створення міста та сучасний вигляд з архітектурою радянського періоду, пам'ятками конструктивізму, індустріальною величчю та довгими, рівними, наче спроектованими під лінійку площами та вулицями — все це створює єдине візуальне враження від Запоріжжя», – розповідають дизайнери.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/WY2vtXIjLCgftZlZugj44Q-article.jpg)
Восени 2016 було обрано 7 найяскравіших туристичних напрямків Запоріжжя, що і лягли в основу розробки концепції айдентики міста. Саме тому в основі слогану – словосполучення «сім шляхів».
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/XeMWgGWGj36FS-VJNS5b1w-article.jpg)
Дизайн знаку базувався на традиційній козацькій символіці, креслень туристичних маршрутів та нових напрямків туристичної стратегії.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/UrdZwDY_LfSHNmVSjwIxiA-article.jpg)
Кожен із туристичних напрямків має власний символ.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/8YzYc84890SlFIfZsi_Zew-article.png)
Керівником та арт-директором проекту став дизайнер Дмитро Буланов. Розробкою концепції, дизайном та анімацією займався Сергій Кривенко. Дизайн фірмового шрифту – Андрій Шевченко.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/RXbKOUVvKju7Iu-KF_7xuA-article.jpg)
Коментарі
Підписатись