«Київ Цифровий» запустив онлайн-крамницю зі своєю айдентикою
Застосунок «Київ Цифровий» запустив онлайн-крамницю зі своєю айдентикою.
Перша колекція має назву Resilience. Туди ввійшли футболки, світшоти, сумки, кепки, шкарпетки, дощовики для чоловіків і жінок.
У команді кажуть, що створили «стильні й функціональні речі, щоб кожен зміг взяти трішки Києва з собою». Додають, що речі з легких, міцних і дружніх до навколишнього середовища матеріалів.
Придбати речі в онлайн-крамниці можна тут.
Цей матеріал підготували за підтримки наших читачів
3 листопада 2022 року на київському Центральному залізничному вокзалі відкрили офіційний мерч-шоп «Укрзалізниці». Ми поговорили з керівниками «Залізної крамниці» Наталкою і Юрою Денисенками. До роботи на вокзалі Наталка і Юра займалися власним гастропроєктом «Томати і Сіль». Запитали, звідки взялася ідея мерч-шопу, як це працює й чи вплинув на розвиток бренда візит Бориса Джонсона й Шона Пенна.
Читайте «Нормальні новини» в телеграмі