Державна аудиторська служба України заявила, що у 2023 році попереджала КМДА про можливу аварію на станції метро «Поштова площа».

У Держаудитслужбі зазначають, що під час перевірки об’єктів дорожньої інфраструктури, які ремонтують чи будують за рахунок бюджетних коштів, на «Поштовій площі» аудитори виявили недовиконані роботи з гідроізоляції, водовідведення та водопониження. Крім того, зафіксували ознаки корозії металу та руйнування захисного шару бетону.

«Фахівці Держаудитслужби прийшли до висновків, що технічний стан об’єкта постійно погіршується, а його подальша експлуатація без консервації чи добудови вкрай небезпечна. Під загрозою руйнації опинився практично весь інфраструктурний вузол, яким є «Поштова площа», – йдеться у повідомлені.

У Службі також заявляють, що повідомили профільний комітет КМДА про те, що недовиконані роботи можуть призвести до проблем із функціонуванням станції метро «Поштова площа». Однак необхідні заходи так і не провели.

Що кажуть у КМДА?

У КМДА заявили, що станція «Поштова площа» та перегінні тунелі, що примикають до неї, перебувають у належному технічному стані. А ризики щодо підтоплення, закриття станції на ремонт чи реконструкцію відсутні.

А також додали, що повідомлення про можливе закриття станції метро «Поштова площа» є «маніпуляцією, щоб посіяти паніку».

 

Шість станцій синьої гілки київського метро відрізані від решти ліній через аварію на тунелі між «Деміївською» та «Либідською». Ми поспілкувалися з головним інженером проєкту відновлення Ігорем Гелетюком та інфраструктурним оглядачем Павлом Авдокушиним, який бував у пошкодженому тунелі та на будмайданчику над ним. Розповідаємо, що там відбувається й чому все не так просто, але приводів вважати, що роботи затягнуться на роки, немає.