У Києві розробляють нові правила розміщення реклами на громадському транспорті, повідомляє Управління з питань реклами КМДА.

Це перший етап комплексної реформи, що дозволить впорядкувати й уніфікувати рекламу в муніципальному транспорті. Наразі в Києві немає єдиного нормативного документа, що врегульовує розміщення реклами у громадському транспорті, зокрема в метро.

Що визначать у нових правилах
  • Класифікатор типів рекламних конструкцій, які можна встановлювати в транспорті
  • Вимоги до таких конструкцій
  • Перелік місць, де рекламу можна й не можна розміщувати

Після затвердження правил розроблять схеми розміщення реклами – перелік дозволених місць. Це буде подібно до реформи наземної реклами, коли визначили типи конструкцій і місця для їх розміщення. Після проходження всіх процедур, проєкт правил винесуть на розгляд Київради.

   

У березні в Києві запустили дашборди для контролю за процесом розміщення рекламних конструкцій і вивісок. Завдяки дашбордам можна відстежувати динаміку оформлення документів, результати обстежень конструкцій і статистику демонтажу незаконної реклами.