Український бренд одягу та білизни Rikky Hype відкрив перший офлайн-магазин у центрі Києва на Хрещатику.

Магазин з’явився на місці колишнього «Цитрусу». У Rikky Hype зазначили, що обирали локацію лише в центрі столиці – як іміджевий крок, а не комерційний. Простір працюватиме не лише як торговий майданчик, а і як точка самовивозу та місце для подій і зустрічей.

Про дизайн і концепцію

Інтер’єр розробила архітекторка Анастасія Темпинська та студія Temp Project, розповіли в команді Віледжу. «Перед нами стояла задача не втратити провокативність, сексуальність, сміливість і хайп, що ідентифікують бренд», – зазначає архітекторка.

У просторі використали нетрадиційні дзеркала, багатошарові відображення, екрани й спеціально вигнутий метал. Головним елементом стала каса з металу, обробленого високою температурою, який набуває відтінків, схожих на переливи бензину.

Кульмінація магазину – велика примірочна з темним фоном, яку команда називає однією з найбільших в Україні. Також додали фігуру жінки, яка «уособлює рівність і право кожної бути такою, якою вона хоче».

Який асортимент

У магазині представили увесь асортимент бренду: жіночі й чоловічі колекції, білизняну та домашню лінійки, одяг й аксесуари для залу і купальники. Покупці зможуть замовляти речі онлайн і забирати їх особисто.

На відкритті 16 серпня гостей чекає презентація осінньої колекції, знижка 10% на всі товари, вулична зона відпочинку, пригощання та святковий торт «у провокативній формі».

   

У 2024 році бренд Rikky Hype та фонд «Повернись живим» випустили благодійний дроп футболок із символами 56-ї та 92-ї бригад ЗСУ. Нову колекцію приурочили до другої річниці повномасштабної війни РФ проти України. До дропу ввійшли чотири моделі чоловічих і жіночих футболок трьох кольорів: білого, чорного та графітового.

Обкладинка й фото: надані Віледжу засновниками