Укрпошта запустила пілотний проєкт перекладу жестовою мовою у відділеннях Києва і Київської області.

Клієнти з порушеннями слуху тепер можуть отримувати послуги Укрпошти через відеопереклад жестовою мовою за допомогою програми «Сервіс УТОГ». Працівники відділень, які пройшли навчання з користування сервісом, з’єднують клієнта з перекладачем по відеодзвінку, який у реальному часі допомагає обслуговувати клієнта.

Ініціатива реалізується у партнерстві з Українським товариством глухих (УТОГ). Укрпошта готується масштабувати ініціативу на всю Україну.

   

Пасажири онлайн-сервіс виклику авто Uklon отримують сповіщення, якщо водій має порушення мобільності, слуху або мовлення. Також Uklon й ГО «Відчуй» створили словник жестової мови для спілкування з водіями з порушеннями слуху. У ньому зібрали фрази, що найчастіше використовують під час поїздки, й відобразили їх жестовою мовою. Наприклад, «Відчиніть, будь ласка, вікно», «відкрийте багажник», «дякую».

Обкладинка: Укрпошта