На Новокостянтинівській відкрили рух оновленим шляхопроводом. Його не ремонтували понад 50 років
У Києві відкрили рух оновленим шляхопроводом на вулиці Новокостянтинівській, повідомив міський голова Віталій Кличко.

Там встановили опори, ригелі, 117 балок прогонових будов, оновили мостове полотно та зробили гідроізоляцію, зазначив Кличко. Також влаштували нове асфальтобетонне покриття, замінили комунікації, встановили LED-освітлення, перильне й бар’єрне огородження.

Його протяжність – 218 метрів, ширина – 18 метрів. Він має понижені бордюри й тактильну навігацію за принципами безбар’єрності, каже Кличко. До кінця листопада планують заасфальтувати під’їзні шляхи, завершити благоустрій території й покрити тротуари ФЕМ.
Після ремонту шляхопроводом можна буде користуватися ще щонайменше 30 років, додав міський голова.


Що кажуть активісти
На капремонт шляхопроводу витратили 380 мільйонів гривень, хоча під ним проходять залізничні колії, які майже не функціонують, зазначили в ГО «Пасажири Києва». Замість ремонту можна було б демонтувати споруду й облаштувати залізничний переїзд, вважають активісти.
Шляхопровід на Новокостянтинівській побудували в 1969 році й жодного разу не ремонтували. Через поганий стан конструкції шляхопровід визнали непридатним для використання, тому його вирішили відремонтувати до кінця 2025 року.
Капітальний ремонт шляхопроводу почали в листопаді 2024 року. Роботи замовила компанія «Київавтодор», а виконує їх група компаній «RDS». 12 лютого 2025 року перекрили рух і почали демонтаж. Основні роботи виконали раніше запланованого, зазначив Віталій Кличко.
Наприкінці листопада 2024-го Віледж запустив тиждень мостів, упродовж якого ми розбирали, що не так із київськими автомобільними мостами через Дніпро: аварійні міст Патона, міст Метро, Північний і Південний мости й майже справний Дарницький міст.