ГО «Пасажири Києва» разом із «Доступно.UA» та U-Cycle підготували перелік із майже 200 локацій, де потрібно облаштувати наземні переходи.

Вони мають продублювати наявні підземні й надземні переходи. Більшість із них розташовані на вулицях із регульованим рухом, а 39 – на перехрестях, де вже є світлофори. Карту можна переглянути за посиланням.

Також раніше громадські організації U-Cycle, «Доступно.UA», «Рада з урбаністики Києва», Urban Crew й «Пасажири Києва» вже формували перелік із 95 додатковими наземними пішохідними переходами, які потрібно облаштувати в місті. Перелік переходів можна переглянути на карті.

   

У 2022 році Київрада ухвалила рішення, за яким усі підземні й наземні переходи в Києві необхідно продублювати наземними. Також державні будівельні норми, що стосуються вулиць і доріг, зобов'язують облаштовувати регульовані наземні переходи біля зупинок громадського транспорту.

У 2023 році департамент транспортної інфраструктури КМДА затвердив 49 найбільш пріоритетних локацій, де наземні переходи мають зʼявитися насамперед. Їхній перелік можна подивитися тут або на онлайн-мапі. Десять із них уже реалізували, ще один планують зробити цього року, зазначили «Пасажири Києва». Однак два переходи блокує поліція – біля метро «Університет» і на перехресті вулиць Велика Васильківська і Скоропадського.

Щоби продублювати всі підземні і надземні переходи, які є в столиці, може знадобитися понад 50 років. Чому ж «першочергові заходи» безбарʼєрності реалізовують так повільно? І що там із переходом на «Університеті»? Запитали в «Пасажирів Києва» та в Департаменту транспорту КМДА.

Обкладинка й фото: Unsplash, Chris Barbalis