Під мостом Метро почали встановлювати підтримувальні арки: для чого вони потрібні
Під мостом Метро в межах протиаварійних робіт почали встановлювати підтримувальні арки, повідомляє КМДА.
Перед цим у річище Дніпра занурили 160 паль на глибину близько 30 метрів. Вони слугуватимуть основою для металевих арок, які зібрали на спеціальному пірсі.

Металеві арки посилять міст, збережуть його вигляд і дадуть змогу безпечно експлуатувати ще щонайменше на 20 років. Після протиаварійних робіт міст планують реставрувати, але з пристосуванням до сучасних потреб.

Під час робіт рух мостом для транспорту та метро не перекривають.
Про міст
Його будували в 1965 році. Він має рідкісну аркову конструкцію з попередньо напруженим армуванням [це такі конструкції, у яких під час виготовлення чи монтажу створюють внутрішні напруження, протилежні тим, що виникають під час експлуатації].
Міст Метро потребував реставрації ще з 1990-х. У 2009–2010 роках планували його капітальний ремонт, робили обстеження, розробляли проєкт. Але ремонт так і не почали, бо не змогли отримати всіх погоджень.
Протиаварійні роботи на мосту почали в серпні 2024 року, а закінчити планують у 2026-му. Їх довірили компанії Onur. Також київська прокуратура повідомляла, що під час протиаварійних робіт на мосту Метро переплатили понад 900 тисяч гривень.
За оцінками європейських фахівців, перебудувати міст Метро коштує щонайменше 500 мільйонів євро, а розроблення проєкту реставрації може зайняти до двох років.
Обкладинка та фото: КМДА