Що робити, якщо ваша адреса відсутня у графіку відключень, пояснили в «ДТЕК Київські електромережі».

Найчастіше адресу не можуть знайти через неточне введення даних або технічні оновлення в базі адрес. Наприклад, система може не розпізнати адресу, якщо вона вказана з помилкою, у скороченому вигляді чи без номера будинку, пояснюють у компанії.

У ДТЕК рекомендують
  • Перевірити правильність написання адреси у пошуковому полі
  • Упевнитись, чи не перейменували вулицю
  • Якщо адреса написана правильно і все ще не відображається у графіку, необхідно заповнити форму зворотного зв’язку у розділі «Відсутня електроенергія?

Заповнити форму можна в полі під тижневим графіком відключень. Скриншот Віледжа

Після цього фахівці ДТЕК перевірять інформацію й оновлять дані в системі.  

   

У ДТЕК пояснили, чому графіки відключень світла можуть змінюватися протягом дня. На це впливають погодні умови, ранкові та вечірні піки, аварії та пошкодження через обстріли.

Обкладинка: Freepik, Benzoix