КП «Київпастранс» уперше за 63 роки замінить тягову підстанцію, що живить пʼять тролейбусних маршрутів, повідомляє КМДА. 

Що це таке?

Такі підстанції розподіляють електроенергію для потягів, трамваїв і тролейбусів. Її планують купити модульною та комплексною. Це означає, що підстанцію не треба буде будувати – її просто привезуть і під'єднають.

Для чого?

У комунальному підприємстві пояснюють, що підстанцію потрібно замінити, бо вона працює з 1962 року й розташована в аварійній будівлі. Також додають, що електрообладнання нової підстанції є більш екологічним і безпечним у порівнянні із застарілим обладнанням.

Тендерні заявки прийматимуть до 5 грудня 2025-го. Підстанцію оцінюють у приблизно 131,5 мільйона гривень. Її планують встановити до кінця 2026 року. Деталі – за посиланням.

   

КП «Київпастранс» у вересні 2025-го оголосив тендер на закупівлю 40 низькопідлогових тролейбусів. Нові тролейбуси мають бути довжиною понад 11,9 метра й уміщати близько ста пасажирів. Не менше чотирьох місць у транспорті мають бути для маломобільних людей, також повинні бути місця для пасажирів на кріслі колісному.

Обкладинка: Іван Гриценко, Wikimedia commons