Київавтодор оголосив два тендери на проєктування капремонтів вулиць Дмитрівської у Шевченківському районі та Юлії Здановської в Голосіївському районі, повідомили в КМДА.

Капремонт обох вулиць має покращити дороги, тротуари, дощову каналізацію та освітлення, а також покращити благоустрій прилеглих територій у Голосіївському й Шевченківському районах, зазначили в КМДА.

Чому ремонти не ок (за словами «Пасажирів Києва»)

У 2021 році на «Київській майстерні міста» затвердили концепцію реконструкції Дмитрівської з перенесенням газопроводу між трамвайними коліями, щоб авто не блокували трамваї, нагадали в ГО «Пасажири Києва». Однак у тендері Київавтодору цього не врахували, кажуть активісти.

Трамвайна лінія на вулиці Дмитрівської в Шевченківському районі. Wikimedia Commons, Rasal Hague

Раніше про плани капремонту вулиці Здановської не повідомляли, зазначили в ГО «Пасажири Києва». На кінець 2024 року покриття пошкоджене лише на 0,1%: потрібно оновити кілька зливоприймачів і колодязів. Це обсяг робіт для поточного ремонту, а не для капітального, наголошують активісти.

Вулиця Юлії Здановської в Голосіївському районі. Wikimedia Commons, AMY

Вулиці давно не оновлювали 

Дмитрівська – одна з історичних вулиць у центрі Києва. Її проклали в 1920 році, а капремонт там робили востаннє в 1978-му. Вулиця з’єднує Галицьку й Лук’янівську площі та досі обслуговує один із найстаріших трамвайних маршрутів, що їде з Лісового масиву в центр, зокрема на Поділ.

Вулицю Юлії Здановської збудували в 1960 році. Це важлива дорога для житлового масиву «Теремки-2» та Голосіївського району, зазначили в КМДА. Вона з’єднує житлові квартали з кількома іншими вулицями та станціями метро – «Васильківська», «Виставковий центр» та «Іподром». Останній раз її капітально ремонтували ще в 1988 році.

   

Вулиця Дмитрівська потребує комплексної реконструкції, а не ремонту, вважають у ГО «Пасажири Києва». Там, зокрема, потрібно облаштувати дощову каналізацію й переосмислити планування вулиці, щоб вирішити проблему з паркуванням автівок на шляху трамвая. Крім того, у багатьох місцях вулиці тротуари мають ненормативну ширину, а зупинки трамвая не інклюзивні, кажуть активісти.