Майбутня четверта гілка метро у Варшаві (Польща) буде повністю автономною – поїзди їздитимуть без машиністів, повідомив мер Рафал Тшасковський.

Зараз у місті працюють дві лінії метро, ще дві – М3 і М4 – планують будувати одночасно. Лінію М2, яку почали прокладати ще 20 років тому, досі не добудували. На будівництво нових гілок може вплинути бажання Польщі прийняти Олімпійські ігри у 2040 році, за словами Тшасковського. 

Нині завершили передпроєктну фазу підготовки четвертої лінії. 26-кілометрова гілка М4 матиме 23 станції в дев'яти районах. На станціях встановлять захисні двері вздовж краю платформи, які відкриватимуться тільки тоді, коли поїзд повністю зупиниться.

Проєкт третьої лінії, яка має сполучити район Гоцлав із центром, критикують – фахівці та містяни кажуть, що на ній буде мало пасажирів, а маршрут із різкими поворотами сповільнить рух поїздів. Частина експертів радить замінити цю ідею трамвайною лінією до Гоцлава.

   

У Варшаві на станції метро «Кондратовича» з’явилася бібліотека «Метротека». Заклад площею 150 м² має понад 16 тисяч книжок, дитячий куточок, зону відпочинку та столи для роботи. Тут також доступні ноутбуки, настільні ігри й кавовий автомат.

Обкладинка й фото: Unsplash, Oleksii Piekhov