Захаращене укриття, зламаний пандус. У «Києві Цифровому» тепер можна залишати скарги прямо на мапах
Тепер у застосунку «Київ Цифровий» можна залишати скарги на мапах, які автоматично надходитимуть у контактний центр 1551.

Так можна повідомляти, зокрема, про захаращені укриття, зламані пандуси чи зачинені вбиральні. Для цього потрібно обрати локацію на мапі, натиснути «Створити звернення в 1551» та описати проблему. До звернення можна додати фото.
Функція вже працює в таких сервісах:
- Мапа стійкості
- Мапа вбиралень
- Психологічна підтримка
- Мапа доступності
- Сортування сміття
- Ярмарки
Після створення звернення можна стежити за його статусом у застосунку 1551. Якщо застосунку немає, інформація про вирішення прийде на електронну пошту.
1551 – це контактний центр Києва, де питання передають міським службам, а користувачі можуть стежити за вирішенням. У 2025 році в контактному центрі 1551 об’єднали застосунки «1551», «Мобільний додаток керівника» й «Чисте місто».
Раніше ми розповідали історію мешканця Голосіївського району, який користується міським сервісом 1551 і так ініціював зміни у своєму кварталі.
Обкладинка й фото: «Київ Цифровий»