В Україні зʼявився сервіс медичного неострахування Lilo, що орієнтується не лише на корпоративне страхування, а й на індивідуального клієнта. Lilo не є класичною страховою, що покриває хвороби. Місія сервісу – зберегти здоров’я, покращити його й уникнути захворювань завдяки превентивним заходам. 

Lilo пропонує повністю диджиталізований підхід, в основі якого – сервісність, зручність і простота. Для кожного клієнта персональний лікар розробляє індивідуальний план підтримки здоров’я залежно від потреб та особливостей організму. Усі ці дані зберігаються в застосунку зі зрозумілою навігацією, де експерти цілодобово відповідають на запити й негайно реагують у разі потреби.  

як допомагає сервіс медичного неострахування Lilo

Як правило, умови класичного сервісу медичного страхування націлені на корпоративних клієнтів. Команда ж Lilo фокусується на послугах для кожного українця, який хоче вберегти своє здоровʼя. Сервіс влаштовано так, щоби підібрати лише потрібні послуги під запит кожного клієнта, незалежно від того, оформлює підписку окрема людина чи бізнес для співробітників.

«Усі, хто мав досвід страхування здоров'я, знають, що це заплутана бюрократична система, з купою дзвінків, уточнень, довгих бланків зі складною термінологією. І це одна з причин низької популярності медичного страхування в нашій країні. 

У lilo ми хочемо втілити досвід найкращих диджитал-сервісів України в єдиному застосунку й прагнемо змінити підхід українців до медичних послуг і страхового сервісу як такого. У центрі має постати людина й турбота про її здоров’я, а не бездушна система, що розглядає захворювання як випадок, оплачуючи його чи ні», – каже Василь Задворний, який доєднався до команди Lilo в ролі CPO. 

Серед основних послуг, які покриває Lilo:

 розробка індивідуального плану лікування

 постійний моніторинг і корегування стану здоров’я

 регулярні чекапи, лабораторні й інструментальні дослідження

 консультації лікарів і забезпечення призначеними ліками й вітамінами

 виклик «швидкої» та госпіталізація

 лікування в умовах стаціонару

 масажі й інші медичні процедури. 

Як зараз працює сервіс Lilo

Зараз у сервісі можна оформити річну підписку, підписавши всі документи онлайн за допомогою «Дії». Вам підберуть персонального лікаря та запланують перший огляд, щоби сформувати індивідуальний план здоров’я. Команда здоровʼя цілодобово надаватиме підтримку в чаті застосунку, там ви знайдете також особистий кабінет з історією здоров’я, запланованими візитами до лікарів, процедурами та здачею аналізів.

Нині підписка діє тільки в межах Києва, з обслуговуванням у мережі клінік «Добробут». Однак Lilo вже планують розширення: як географічне, так і сервісне.

«Я давно є амбасадором запровадження добровільного медичного страхування в Україні, тож нам цікаво підтримати новий страховий проєкт. Тим паче, що йдеться про персоналізований і спрощений підхід, що пропонує сервіс Lilo. А також про регулярні візити до лікаря, обстеження й контроль стану здоров'я. Це співзвучно з цінностями «Добробуту», адже ми прагнемо створити в Україні нову культуру споживання медичних послуг і відповідального ставлення до свого здоров'я. Крім того, такий сервіс допоможе розвантажити державну медицину, що дуже актуально в часи війни», – розповідає Вадим Шекман, CEO партнерської мережі «Добробут» і член наглядової ради Lilo.

Вартість річного медичного страхування Lilo – 29 940 гривень, або ж 2495 гривень на місяць (за умови оплати частинами*) з покриттям медичних послуг в один мільйон гривень.

Дізнатися більше про умови надання послуг сервісу медичного страхування Lilo. Завантажити застосунок можна на App Store та Google Play.

*Під оплатою частинами мається на увазі отримання кредиту «Покупка частинами від monobank» для клієнтів АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК». Для купівлі частинами потрібна картка monobank.

   

Матеріал підготовлено за підтримки lilo