Вейксерфінг для ветеранів з ампутаціями: як бізнеси роблять нові досвіди доступнішими
Життя не зупиняється, навіть коли воно змінюється назавжди. Ветерани, які втратили кінцівки, щодня стикаються з новими викликами: фізичними, психологічними, емоційними. Але сила з’являється там, де є підтримка. Іноді це проста хвиля, дошка під ногами та люди поруч, які вірять у вас.
Щоб допомогти ветеранам отримати новий досвід на воді, БІЛО разом із City Swell, Uklon і Superhumans Center обʼєдналися в ініціативі «Сила через підтримку». У межах неї команда City Swell проводить інклюзивні тренування з вейксерфінгу для ветеранів з ампутаціями. Амбасадоркою проєкту стала Руся Данілкіна, ветеранка та випускниця Superhumans Center.
Віледж разом із БІЛО розповідають, як бізнеси можуть відкривати для ветеранів нові можливості.
«Сила через підтримку»:
у чому суть ініціативи
Проєкт «Сила через підтримку» створений показати, що віра в себе повертається разом із турботою та підтримкою. Бренд БІЛО доєднався до ініціативи, бо вірить, що турбота про інших – це продовження турботи про себе. У проєкті ця філософія отримала реальне втілення: ветерани з ампутаціями ловили хвилю, відчували радість руху, свободу хвилі під ногами та впевненість у власних силах.
У межах ініціативи працюють не лише з фізичними бар'єрами. Ветерани часто відчувають себе відокремленими від світу, саме тому тренери створюють умови, у яких учасники можуть відчути тіло, хвилю та свободу руху, отримати новий досвід і підтримку спільноти. Правильний підхід та увага до деталей – від спеціальних крісел до турботливого супроводу тренерів – допомагають відновлювати впевненість і знаходити радість у кожному русі.



«Для нас турбота про себе й про інших тісно пов’язані – коли ми підтримуємо ветеранів, вони відчувають силу й радість, а ми бачимо, як це надихає та змінює життя. БІЛО приєднався до "Сили через підтримку", бо для нас важливо, щоб кожен міг відчувати впевненість, свободу та щастя, навіть після великих випробувань. Прагнемо, щоб через такі ініціативи люди відчували ресурс, силу й радість, а підтримка ставала не просто словом, а реальною дією, яка змінює світ навколо»,
– говорить директорка з маркетингу компанії «Білоцерківська агропромислова група» Оксана Стець.
Можливо все:
як вейксерфінг став адаптивним
Тренування для ветеранів проводять у City Swell – це вейксерф-клуб, школа, ресторан і бар на воді. Тут навчають кататися новачків, спортсменів, дітей – і тих, хто після поранення робить перші кроки до себе. Співзасновник клубу, Нік, родом із Луганської області. Для нього війна почалася ще у 2014 році, і цей досвід сформував розуміння, наскільки важливо мати підтримку та безпечне середовище для відновлення.
Ще до повномасштабного вторгнення до City Swell приїжджав Florian Dungl (Flo) з Відня – чемпіон з адаптивного вейксерфінгу, паралізований нижче 5-го хребця. Він поділився своїм досвідом і розробленою під себе адаптивною дошкою й дав команді дозвіл відтворити технологію. Перший зразок City Swell адаптували для власного клубу, а згодом поділилися рішенням з іншими вейксерф-клубами України, щоб якомога більше людей з ампутаціями могли тренуватися.





«"Сила через підтримку" для мене – це не просто про спорт. Це про довіру, про відчуття, що ти не один, про віру, яка повертається разом із людьми поруч.
Такі проєкти потрібні, бо вони змінюють не тільки тих, хто бере участь, а й усе суспільство. Коли бізнеси, команди й окремі люди об’єднуються заради спільної мети – ми творимо країну, де кожен може жити повноцінно, попри будь-які випробування»,
– говорить Руся Данілкіна, амбасадорка проєкту.


«Для людей, які втратили кінцівки, стати на вейк – виклик із зірочкою. Перші наші супери, які опанували водні види спорту, стали справжнім натхненням для інших. Вони довели, що межі існують лише у свідомості. Це стало можливим завдяки нашій співпраці із City Swell, БІЛО та Uklon, їхній готовності інвестувати тренерський ресурс, досвід і час у створення нових можливостей для наших хлопців і дівчат. Для багатьох із них це була абсолютно нова навичка, якої вони ніколи не мали навіть до поранення. І тепер кожне досягнення на воді – це не просто спорт, це перемога над собою, ще один доказ того, що маючи менше, можна робити значно більше. Я впевнена, що їхній приклад надихає не лише ветеранів чи людей із протезами, але й усіх нормотипових, яким інколи здається, що щось заскладно чи неможливо. Наші суперлюди доводять: можливо все».
Чому бізнесам варто створювати
безбар'єрні ініціативи
«Ветерани та ветеранки повертаються з війни з новими викликами – як фізичними, так і психологічними. Спорт може стати важливим етапом відновлення, тому ми підтримуємо ініціативи на кшталт "Сила через підтримку", де люди отримують підтримку та знаходять нові джерела мотивації. Вейксерфінг у цьому проєкті – чудовий приклад того, як активності, що здаються недоступними для багатьох, можна адаптувати й зробити цікавими та безпечними для всіх. Для нас важливо розвивати доступність – від інклюзивних сервісів у транспорті до безбар’єрних рішень у місті. Такі проєкти поєднують суспільство й інвестують у майбутнє нашої країни».

Раніше команда Uklon запустила Інклюзивний клас авто. Ціль такого проєкту – надати людям з інвалідністю безперешкодний доступ до комфортних поїздок містом як до базової послуги.
Авто класу «Інклюзивний» оснащене гідравлічним підіймачем, рампою, спеціальними пасками безпеки та кріпленнями для фіксації самого крісла колісного. Усі поїздки виконують професійні драйвери, які пройшли тренінг зі спілкування та взаємодії з клієнтами, що мають порушення мобільності.
Для БІЛО «Сила через підтримку» стала першим соціальним проєктом, який дав змогу бренду відчути, як справжня турбота та підтримка може змінювати життя. Кожна хвиля, на якій встають ветерани, кожен їхній сміх і захоплення – це нагадування: попри втрати та випробування, життя можна жити повноцінно, яскраво і з радістю.

«Раніше в БІЛО не було подібних ініціатив, і саме тому "Сила через підтримку" для нас – особлива. Ми побачили в ньому справжній сенс: бути поруч не словами, а діями, дарувати віру в себе, та, звісно, смачну підтримку – БІЛОпродукти та БІЛОенергію, які допомагають кожному жити на повну»,
– говорить директорка з маркетингу компанії «Білоцерківська агропромислова група» Оксана Стець.
Матеріал підготовлено за підтримки