«Євробачення» змінило логотип
Європейська спілка радіомовлення і телебачення показала оновлений логотип «Євробачення», пише Eurovision World.
Нове лого використовуватимуть для проведення конкурсу у 2026-му і наступних роках. У новому дизайні лишили серце Євробачення, однак «зараз воно б’ється сильніше, ніж будь-коли». Шрифт лого став більш м’яким і плавним.


Разом з новим лого з’явилась й окрема іконка – серце. Його можна видозмінювати, залежно від країни-господаря конкурсу, індивідуальності виконавця чи виконавиці або ж певної теми.
Історично, до 2004 року кожна редакція «Євробачення» мала унікальний логотип, створений компанією-організатором. Тоді ж Європейська мовна спілка запровадила стандартизований логотип, де літера “V” була у формі серця з прапором країни-переможця минулого року.
Такий логотип використовували з 2004 по 2014 рік, у 2015-му його вирішили оновити – до 60-річчя проведення конкурсу. Це був останній раз, коли лого «Євробачення» міняли.
У 2025 році виграла «Євробачення» виграв австрійський співак JJ з піснею Wasted Love. Український гурт Ziferblat посів 9 місце з 218 балами.
Фото й обкладинка: EBU