Креативна агенція Bickerstaff.347 та гурт Hyphen Dash створили трек Ode of Gratitude («Ода вдячності»), який презентували світовим лідерам на Expo 2025 в Японії.

Концепцію «Оди вдячності» розробила агенція Bickerstaff.348, а музичну композицію на її основі написав джаз-гурт Hyphen Dash. Вона поєднує звуки різних країн – від ударів Біг-Бена у Лондоні до дзвонів Японії та шуму Нью-Йорка. Відео для треку створив український продакшен BFF.

Основу для оркестрової версії композиції написали у січні цього року в Краматорську, за 15 кілометрів від лінії фронту. 

«Ода вдячності» – це частина проєкту Not For Sale, українського павільйону на Expo 2025 у Японії. З моменту відкриття павільйон від України привернув увагу президентки Єврокомісії Урсули фон дер Ляйєн, колишнього прем’єр-міністра Великої Британії Бориса Джонсона, міністра закордонних справ Литви Кястутіса Будріса та інших.

Послухати трек Ode of Gratitude можна на всіх музичних платформах, а переглянути кліп – на YouTube-каналі агенції.

   

Україна у квітні відкрила свій павільйон на виставці Expo-2025 в Осаці (Японія). Це магазин, у якому нічого не можна купити. Замість товарів – тут є 18 предметів, що символізують людську цінність: свободу, гідність, стійкість. Серед предметів є колекційний артоберіг Dido Mykhas від студії Makhno, створений вручну майстрами у традиційній техніці української зооморфної пластики.

У серпні у Павільйоні Румунії представили багатоканальну українську імерсивну відеоінсталяцію «Дім за зорею. Осака», яка об’єднує роботи понад 30 сучасних українських художників і художниць та досліджує трансформацію поняття «дому» в умовах війни.