Нідерландський McDonald’s видалив ШІ-рекламу після хвилі критики
Нідерландський McDonald’s видалив рекламу, створену за допомогою штучного інтелекту, після хвилі критики, пишуть The Guardian і BBC.
Реклама під назвою «Найжахливіша пора року» зображує сцени різдвяного хаосу: Санта потрапляє в затор, а голландський велосипедист, завантажений подарунками, підковзується на снігу. Головне послання: «Відпочиньте в ресторані McDonald's до січня й переживіть святковий сезон».
Користувачі в інтернеті обурилися рекламою та, зокрема, штучним інтелектом у ній. Дехто скаржився на «моторошних» персонажів, інші – на поганий монтаж з купи уривків.
Проте виконавча директорка компанії Sweetshop Films Мелані Брідж, яка створила рекламу, стала на захист використання штучного інтелекту. За її словами, виробничий процес тривав сім тижнів, протягом яких команда «майже не спала» та створила «тисячі дублів, а потім оформила їх під час монтажу, як це робили б у будь-якому високоякісному виробництві».
Компанія Coca-Cola показала свою оновлену святкову рекламу “Holidays are coming” («Свято наближається»), яку створили повністю з використанням штучного інтелекту у 2024 році. Тоді компанію розкритикували за цей крок.
Обкладинка: скриншот із реклами McDonald's Netherlands