Сири з картинами Малевича? Крафтові продукти «Лавки Традицій» зʼявилися в новому пакованні
«Лавка Традицій» презентувала в мережі супермаркетів «Сільпо» нову лінійку продуктів у пакованні із зображенням робіт Казимира Малевича. У межах проєкту 11 локальних виробників підготували новий тематичний дизайн для 56 продуктів: від молочної продукції до чаїв, меду, соусів і пастили.



Чому саме Малевич
Українське коріння світового митця, автора «Чорного квадрата», часто залишається поза увагою. Проте саме Київ був одним із ключових міст у його житті. Нове паковання від «Лавки Традицій» нагадує про походження художника та знайомить гостей «Сільпо» з його творчістю.
Проєкт також пов’язаний із виходом фільму «Малевич» на великі екрани. Такий симбіоз допомагає ще ширше відкрити постать митця.

Раніше «Лавка Традицій» уже втілювала проєкти на перетині культури й продуктового дизайну, у межах яких виробники змінювали дизайн. Наприклад, на пакованні зображали автентичних персонажів українського Щедрого вечора – Козу, Маланку, Чорта та Смерть. До цього на полицях київських «Сільпо» також представили продукти від локальних виробників із картинами українських митців.
«Лавка Традицій» – проєкт «Сільпо» з підтримки та розвитку українських фермерів і крафтових виробників, який діє з 2011 року.
Мета проєкту – показати гастрономічне різноманіття України та підтримати виробників, які створюють натуральні смачні продукти, використовуючи традиційні національні рецепти й експериментуючи.
Крім розширення точок продажу для маленьких виробників, «Лавка Традицій» регулярно проводить фестивалі локальної гастрономії True&Local, влаштовує для гостей Агромандри на ферми крафтових виробників і розвиває освітній проєкт «Фудпросвіта» для фудпідприємців-початківців.
Матеріал підготовлено за підтримки «Лавки Традицій»