Noodle vs Marketing планує відкрити другу раменну
Другий заклад у форматі раменної Noodle vs Marketing планує відкрити компанія Food vs Marketing. Для цього команда планує залучити зовнішні інвестиції. Потенційних інвесторів запрошують на презентацію проєкту, що відбудеться 20 липня.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/ANRsLRTdPc0LyyMlrDNtLw.jpg)
«Ми не стоїмо на місці, хочемо відкрити більшу раменну. У чинному приміщенні кількість місць обмежена, ми суто фізично не можемо помістити стільки людей. Тому збираємо всіх охочих інвестувати в нашу компанію і створення «Раменної 2.0.» на закриту презентацію», – коментує The Village Україна менеджерка Food vs Marketing Ксенія Василькова.
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/gptrm48qfTMova0uvARi5w.jpg)
«
У Noodle vs Marketing додають, що вже шукають приміщення для нового закладу.
Noodle vs Marketing – це раменна, яку шеф-кухар Женя Михайленко відкрив на Печерську після повернення з роботи у США. Детальніше історію раменної та компанії Food vs Marketing Михайленко розповідав The Village Україна.
Нині у межах компанії Food vs Marketing працює раменна Noodle vs Marketing, моноформат бань мі Banh mi vs Marketing і стритфуд Window 1.
Окрім того, у лютому Food vs Marketing запустила як партнер перший кіберспортивний бар України NaVi Bar.
Раніше Food vs Marketing планували продати 25% компанії для залучення інвестицій у розвиток.
Підпишись на Telegram-канал Тестовий режим – вся їжа міста в одному місці.
Обкладинка: Анна Бобирєва для The Village Україна
Коментарі
Підписатись