Онлайн-школа SKVOT спільно з піцерією Pie Spot створили 500 лімітованих «дабл-пепероні», щоб розповісти про вплив піци на культуру.

«Трикутник тіста з салямі – такий же канонічний герой, як Люк Скайвокер або Мікі Маус. Піца пройшла довгий шлях від перших згадок у наскельних малюнках Помпеї до улюбленої страви героїв сучасних сіткомів. Тож ми вирішили розібратися в тому, як піца перетворилася на попкультурний символ», – кажуть автори проєкту.

Придбати «дабл-пепероні» піцу можна з 13 травня в піцерії Pie Spot на Київському велотреці. Усі кошти з продажу передадуть на потреби 15 бригади оперативного призначення НГУ «Кара-Даг», що працює на Запорізькому напрямку.

Крім того, у межах проєкту створили SKVOT Mag, де розповіли про «пригоди піци у світі кіно, моди й відеоігор».

 

Раніше ми розповідали про заклад «Спельта» від засновників Pie Spot у форматі бістро-пекарні. Редакція The Village Україна поговорила зі співзасновниками Іллею Сьоміним й Ольгою Гринчук про формат закладу, альтернативу авокадо-тостам і запуск під час повномасштабної війни.