Кампанія «Ділись Кока-Кола» знову в Україні – персоналізовані пляшки з іменами вже в магазинах
«Кока-Кола» повертає кампанію «Ділись Кока-Кола» (Share a Coke), яка вперше побачила світ у 2011 році. Тоді замість логотипа на пляшках з’явилися імена, і споживачі могли знайти своє або ж подарувати близькій людині напій з її іменем. Тепер бренд знову пропонує поділитися напоєм із друзями, щоб створити нові спогади й відчути магію особистого зв’язку.

Справжній зв’язок за цифрової доби
У компанії кажуть, що в час, коли спілкування дедалі частіше відбувається онлайн, значення справжніх емоцій і дружби лише зростає. Згідно з дослідженнями «Кока-Коли», 72% покоління зумерів шукають автентичності та прагнуть бути на зв’язку з реальними людьми, а не лише спілкуватися в онлайні.
Спільні миті – найкращі
«У сучасному цифровому світі важливо не забувати про цінність дружби та людського спілкування. Кампанія «Ділись Кока-Кола» нагадує, що найяскравіші спогади з’являються тоді, коли ми разом і відчуваємо магію людського зв’язку: спонтанний сміх, щирі емоції, дружні історії, розказані за пляшечкою «Кока-Кола»: саме це робить наше життя по-справжньому особливим», – каже Тетяна Ставицька, керівниця напряму комунікацій і сталого розвитку компанії «Кока-Кола» в Україні.
Персоналізовані пляшки з іменами вже можна знайти в крамницях.
Матеріал підготовлено за підтримки компанії «КОКА-КОЛА»