Schweppes в оновленому дизайні: шукайте на полицях і міксуйте в улюблених літніх напоях
Уявити київське літо без еспресо-тоніка, як і вечірку без джин-тоніка – неможливо. Цьогоріч неодмінний компонент усіх зустрічей із друзями – Schweppes – оновлює дизайн: щоби бути в тренді, уже знайоме паковання зробили лаконічнішим, але водночас зберегли кольоровий звʼязок із попереднім стилем.
Віледж разом зі Schweppes розповідають, як бренд прийшов до українських споживачів, і показують новий дизайн улюбленого напою.
240 років бульбашкової історії
Історія Schweppes сягає кінця 1700-х років. Тоді годинникар Якоб Швепп, який жив на курорті Женева, на власні очі бачив, як зростає популярність газованої води. Він почав експериментувати з утримуванням газу в рідині й фактично став хрещеним батьком усіх безалкогольних напоїв. У 1783 році Швепп створив перший у світі комерційно доступний газований безалкогольний напій, і так народився Schweppes.
У 1790 році Швепп привіз свою розробку в Англію й заснував там компанію J. Sweppe & Co.

З часом газована вода компанії заполонила навіть найвибагливішу публіку й стала неодмінною супутницею вишуканих заходів – навіть потрапила на королівський стіл, зокрема до короля Вільгельма IV.
У 1851 році компанії доручили забезпечити напоями Лондонську виставку. Для цієї грандіозної події навіть побудували Кришталевий Палац, а в центрі виставки поставили великий фонтан, з якого била вода Schweppes Malvern Water – улюблений напій королеви Вікторії. Відтоді фонтан став частиною логотипа Schweppes.

У середині 19 століття компанія створила легендарний напій на основі хініну – Schweppes Tonic Water. Тоді англійські піддані, які поверталися в рідні краї з Індії, продовжували пити напій, що складався з води, хініну, цукру та джину. В Індії він рятував від малярії, але в Англії такі пропорції не мали сенсу, тож компанія створила легендарний напій на основі хініну – Schweppes Tonic Water, тепер це Indian Tonic.
У 1877 році J. Sweppe & Co відкривала свій перший завод у Сіднеї, а через сім років настала черга Нью-Йорка. У 1920-х роках вони випустили нові смаки – грейпфрут та ігристий апельсин. До кінця 1958 року прибуток компанії перевищив три мільйони фунтів стерлінгів, а в Англії звели шість нових заводів. У 1969 році Schweppes злився з Cudbary в єдиний концерн Cudbary Schweppes, а в 1990 році The Coca-Cola Company викупила товарний знак Schweppes. Нині Schweppes випускають у понад 160 країнах світу.
Schweppes – 2025
Нині Schweppes – неодмінний напій на зустрічах дорослих людей, для яких важлива кожна деталь спільно проведеного часу. Чи то в джин-тоніку, чи то в еспресо-тоніку – Schweppes допомагає взяти від спілкування максимум і підняти його на новий рівень.
Матеріал підготовлено за підтримки