У Швеції запустили туристичну кампанію, яку «прописують» лікарі
Туристична агенція Visit Sweden представила сатиричну кампанію The Swedish Prescription, у якій пропонує «призначати» поїздку до Швеції як спосіб покращити ментальне й фізичне здоров’я, пише Euronews.
У кампанії Швецію позиціюють як «ліки» від стресу. Вона пропонує туристам обирати активності відповідно до своїх цілей і тривалості відпочинку – від прогулянок у лісі до кавових перерв fika [шведська традиція робити перерву на каву в будь-який час, як вранці, так і ввечері].
Також серед «призначень»: сон у прохолодному й тихому кліматі, відновлення в сауні, прослуховування шведської музики, катання на велосипеді або відвідування музеїв та артпросторів просто неба. Такі практики можуть допомагати зменшити стрес, покращити концентрацію й підтримати загальне самопочуття, зазначають автори кампанії.
Що кажуть лікарі
Хоча кампанія має іронічний характер, її розробили спільно зі старшою професоркою Каролінського інституту Івонн Форселл. Також її підтримали кілька фахівців: віцепрезидент Британської медичної асоціації Сем Еверінгтон і педіатриня Стейсі Беллер Страйєр.
Visit Sweden також посилається на дослідження Американської психологічної асоціації, National Institutes of Health і Європейського агентства з довкілля. У них йдеться, що регулярне відвідування сауни може знизити ризик деменції, а соціальні ритуали, як-от fika, – покращити психічне здоров’я.
Чому це зробили
Кампанія має на меті привернути увагу до шведського стилю життя, який ґрунтується на балансі, спокої та турботі про себе. Visit Sweden пропонує туристам «отримати рецепт на Швецію» й перевірити, як подорож може вплинути на їхнє самопочуття.
Обкладинка й фото: кадр з відео Visit Sweden