Поліція графства Стаффордшир (Англія) тестуватиме штучний інтелект у контакт-центрі, щоб скоротити час очікування дзвінків, пише Express & Star.

Це відділення поліції стане третім в країні, яке візьме участь у тестуванні ШІ для обробки неекстрених дзвінків. Йдеться про запити інформації без необхідності участі людини. У майбутньому також планують налаштувати систему так, що вона направляла людей до партнерських установ, якщо їхній запит не стосується поліції.

Раніше поліцію Стаффордширу критикували за те, що вона довго відповідає на неекстрені дзвінки. При цьому час відповіді та кількість перерв за останні 12 місяців зменшилися. Також поліція запустила послугу зворотного дзвінка громадянам, які довго чекали на відповідь оператора у контакт-центрі.

   

Держстат запустив оновлений цифровий портал з інтегрованим штучним інтелектом StatGPT. Новий портал став єдиним простором для збору, обробки, аналізу та поширення офіційної статистики в Україні.

Обкладинка: Max Fleischmann, Unsplash