У 2025 році 68% українців планують святкувати Різдво та Новий Рік вдома, ідеться в дослідженні компанії Deloitte Ukraine.

Це на 14% більше, ніж торік. «Підготовка до свят стає більш зваженою та передбачливою – українці планують покупки раніше, обережніше підходять до витрат і частіше обирають те, що має значення для них і їхніх близьких», – пояснюють у Deloitte Ukraine.

Коли й для кого українці планують купувати подарунки

Для 51% українців процес підготовки подарунків залишається приємним ритуалом, а не стресом, кажуть у команді. Водночас різдвяний шопінг планують 75% людей, що на 10% більше, ніж торік. Більшість людей планують купувати подарунки до 24 грудня – 62%, а 18% українців встигли придбати все необхідне ще до початку грудня.

На святковий шопінг 46% людей готові виділити не більше чверті місячного доходу, а 54% планують вкластися в 1000–5000 гривень. Дарувати подарунки членам родини планують 80% опитаних, а друзям – 40%. Водночас 49% молоді купуватимуть подарунки для себе.

Найчастіше подарунки купують офлайн у великих і середніх мережах супермаркетів – 43%, а в онлайн-магазинах – 27%. Водночас під час купівлі подарунків онлайн людей засмучує відсутність товару, надмірна реклама та незручні фільтри пошуку, кажуть у команді. Також 64% українців планують віддати частину святкового бюджету на благодійність, у більшості випадків на допомогу ЗСУ.

   

Віледж збирав гайд із 26 пропозиціями подарунків на Новий рік і Різдво від українських брендів.

Обкладинка та фото: Daiga Ellaby, Unsplash