Ветерану, який втратив кінцівки під час бойових дій, відмовили у відновленні картки «ПриватБанк», розповіла засновниця патронатної служби «Янголи» Олена Толкачова.

Військовослужбовець, якому не вдалось отримати картку «ПриватБанку». Олена Толкачова

За її словами, чоловікові 20 років, він долучився до війська у 18. Усі кінцівки ветеран втратив у районі Ізюмського на Харківщині. Також він втратив телефон із банківськими картками. На картку «ПриватБанку» мали надходити державні виплати, тож він у супроводі медичного куратора прийшов у відділення банку. 

Менеджер відділення попросив ветерана взяти нову картку до рук і потримати її біля обличчя для фото – це стандартна процедура банку. Ветеран не міг зробити це фізично, але медичному куратору не дозволили тримати картку, розповіла Толкачова.

У банку запропонували альтернативу – оформити довіреність і видати картку на ім’я медичного куратора. Ветеран від неї відмовився.

Реакція «ПриватБанку»

«ПриватБанк» повідомляє, що «проведе внутрішню роботу, щоб унеможливити подібні випадки в майбутньому».

Також у банку зазначають, що «доставлять усі необхідні банківські картки клієнту в найкоротші терміни».

Голова Нацбанку банку України Андрій Пишний пише, що доставить картку ветерану особисто та вибачиться перед ним.

   

У кожному районі Києва створять ради ветеранів. Це будуть консультаційно-дорадчі органи, що забезпечуватимуть взаємодію між держструктурами, ветеранськими спільнотами, сім’ями полеглих захисників, чинними військовими та представниками соцслужб.

Обкладинка: Alexandre Saraiva Carniato, Pexels