don't Take Fake

Коли: 16-17 вересня, комплекс «Торонто-Київ», вул. Велика Васильківська, 100;

метро «Олімпійська» / «Палац Україна», з 12:00 до 20:00

Скільки: 80 грн

Facebook

Програма


16-17 вересня у Києві всьоме відбудеться фестиваль вуличної культури don't Take Fake. За сім років фестиваль з події у невеликій галереї M17 виріс до формату ВДНГ та «Київської фортеці». Цього року подія пройде у комплексі «Торонто-Київ». Два поверхи й відкритий майданчик з видом на Миколаївський костел на два дні перетворяться на центр вуличної культури та масштабного бренд-шоу. За час існування фестивалю, його відвідали понад 35 тисяч осіб.

The Village Україна розповідає трохи більше про фестиваль вуличної культури.

don’t Take Fake — це намір, бажання й спроби зібрати людей, ком’юніті, культури, компанії та бренди в одному місці з єдиною метою — створити платформу для спілкування нового покоління, вільного від стереотипів, яке мислить локально і діє глобально. Ще одне з основних завдань, які ми поставили перед собою на першому фестивалі, — надати майданчик для локальних марок. Для нас важливо, щоб вони могли налагодити комунікацію з аудиторією та якнайкраще презентувати філософію бренду. Для нас важливо, щоб українська індустрія розвивалася.

Олександр Саттаров

співзасновник don’t Take Fake

На двох поверхах локації «Торонто-Київ» розміститься брендспейс. Понад 50 актуальних світових та українських брендів готують спеціально для don’t Take Fake інтерактивні стенди, проекти та інші активності.

Серед учасників — The North Face, Levi’s, adidas Originals, Superdry, G-SHOCK (від Секунда), Patagonia, Saucony Originals, 47 (Forty Seven), Eastpak, Native, Nixon, HUF, 2DAY, AirBoss, Alpha Industries, Nokia, COMFY, Syndicate Original, SHIFT, SHWK, Basemnt Concept Store та інші бренди.

У межах don’t Take Fake відбудеться Sneaker Madness — перший в Україні захід, який об’єднує фанатів кросівок, послідовників снікер-культури, реселерів і снікер-стори й на якому вони продемонструють свої колекції та рідкісні моделі кросівок.

Цього року don’t Take Fake також презентує оновлену зону Motor Meat з найкращими автомобільними проектами України в напрямах Supersport, Stance, Hot Rod, Muscle, Custom. На відвідувачів також чекають більш ніж десять розкішних байків від наших друзів — Dozer Garage & Bazza44!

Зони активності

Цьогоріч готуємо скейт-парк, скеледром, міні-дром (маленький велотрек) від Superdry, бейсбол-зону, пінг-понг-зону, серф-зону від Fa, чемпіонат з панна (один із видів вуличного футболу) у форматі 1х1 від adidas Football. Окрім цього Grant's організує чемпіонат з кікера.

Головна спортивна подія фестивалю — міжнародний чемпіонат Comfy х Nokia Battle з брейк-дансу та хіп-хопу, а також змагання роллерів та BMX. Учасники та гості чемпіонату зможуть познайомитись з новими смартфонами Nokia на «чистій» операційній системі Android.

Бренд Levi’s також презентує на don’t Take Fake Tailor Shop — корнер, де кожен зможе кастомізувати свою пару джинсів або куртку: наприклад, зробити на них нашивки або просто освіжити старі джинси новими потертостями, розрізами й дірками.

Бренд SHWK привезе на фестиваль шовкотрафаретний верстат, за допомогою якого в live-форматі створюватимуться ексклюзивні футболки SHWK x don’t Take Fake.

Інші події:

 adidas Originals покажуть нову колекцію EQT;

 G-SHOCK презентують зону з басейном, наповненим 35 000 куль;

 Мережа мультибрендових магазинів взуття SuperStep презентує зони з двума флагманськими брендами – Vans и Lacoste;

 студія Lightfield готує фотозону.

Цього року на don’t Take Fake відбудеться дводенний лекторій, про те, як створювати та розвивати бренди. Розкажуть про:

 побудову стратегії;

 налагодження виробництва;

 створення онлайн-магазину та побудову «фізичного магазину»;

 комунікація з медіа та лідерами-думок;

 робота з юридичними питаннями.

В арт-зоні, яка розроблялася у партнерстві з Montana Cans, будуть представлені актуальні художники, які висловлять свій погляд на трансформацію майданчика: Олександр Брітцев, Артем Прут, ITSMAKU (Макс Тархов), Zdes Roy, FATUM та інші.

За музику відповідатимуть київські диджеї, а також незалежна київська онлайн-радіостанція 20ft Radio з live-трансляціями з локації don’t Take Fake.

Новинка сьомого фестивалю — вініловий корнер з українським лейблом Aby Sho Music, магазинами Diskultura Vinyl Shop, Vinyla Shop та інші.

Sailor Jerry представлять тату-зону.

Для відпочинку будуть облаштовані ігрова зона, фуд-корт, бари, а для маленьких відвідувачів — дитяча зона. Barboss готує барбер-зону.

Фото: Олександр Мішковський, Богдан Діордіца, DTF