Гід12 український брендів, які запустились у 2020 році
Одяг, аксесуари, білизна
Яскраві шапки, комірці, білизна з екологічної тканини, базові светри та оверсайз костюми – зібрали добірку молодих українських брендів, що запустилися цього року.
Juice Knitwear
Juice Knitwear — український бренд в'язаних аксесуарів, перша колекція якого вийшла у листопаді 2020 року. Бренд робить акцент на прості форми та різноманіття кольорової палітри.
Основна колекція Juice Knitwear складається з 12 кольорів. До кожної шапки бренд пропонує шарф або хустку такого
ж кольору.
«У роботі Juice Knitwear сповідує правила німецького дизайнера Дітера Рамса. За його філософією, якісний
дизайн має бути зрозумілим, естетичним, екологічним
та, при цьому, функціональним та корисним
для споживача».
Де купувати:
в Концепт-сторі Zavodshop (Київ, Рейтарська 35б)
та в Instagram.
Вартість:
Шапка - 890 гривень
Шарф - 1500 гривень
Хуска - 1200 гривень
Rumors
Це молодий український бренд, який заснували в листопаді 2020 року Людмила Жадьонова та Влад Путістін. У першій колекції в сукнях переважають аскетичні елементи. Натхненням для засновників став стиль одягу християнської спільноти амішів і героїнь романів класичної англійської літератури.
Головний елемент першої колекції – комірці, які можна носити окремо від суконь, наприклад, одягати на світшоти, футболки, сорочки, светри.
Де купувати:
у шоу-румі «482» (Київ, Саксаганського, 37)
та в Instagram
Вартість:
Комірці – 760–890 гривень
Сукні – 2 500–3 900 гривень
Samopal International
Samopal – український бренд, який запустили київський художник Вова Воротньов і засновник «Схеми» Слава Лепшеєв. Мета бренду – поширити у світі вуличну культуру Києва.
Бренд створює футболки з вандалізованими логотипами глобальних і впізнаваних марок.
«У межах Samopal International ми вдаємося до дадаїстської гри зі знаками, якими оточена сучасна людина. Використовуючи упізнаваність глобального корпоративного таврування, ми вандалізуємо його, привносимо карнавальне переосмислення й водночас будуємо уніформу нової критичної ідентичності», – кажуть засновники бренда.
Celestal obgects
Celestal obgects – український проєкт, створений майстрами взуттєвої справи. У виробництві взуття дотримуються свідомого підходу до виробництва.
У своїх виробах бренд використовує натуральну шкіру, зокрема з виробничих залишків,
а також екошкіру. Для підошов й устілок обирають матеріал, який можна використовувати для вторинного перероблення та легко утилізувати.
Де купувати:
Instagram
Вартість:
Черевики – 3 352–4 900 гривень
Кросівки – 3 990 гривень
В’єтнамки – 1 950 гривень
Holy Base
Holy Base – український бренд сучасного базового одягу, заснований стилісткою Вікою Деніскіною. Бренд зараховує себе до сегментів мідл і люкс.
Основа колекцій бренду – брючні оверсайз-костюми. Також присутні романтичні сукні, трикотажні вироби та денім. Фокус – на базові та пастельні відтінки, монохром
і багатошаровість. Бренд наслідує філософію sustainable fashion і використовує лише натуральні матеріали.
У виробах переважають льон, бавовна, шовк і кашемір.
Де купувати:
в магазині So DoDo (Київ, Мечникова, 6), в Oh My Look
Вартість:
Штани – від 3 900 гривень
Блейзери – від 5 200 гривень
Сукні – від 6 900 гривень
Рубашки – від 2 900 гривень
Manana
Manana – український бренд, заснований у 2020 році. Він створює речі, надихаючись образами 40–90-х років минулого століття й адаптовує їх під сьогодення.
Manana створює спідниці, сукні, штани, блузи та костюми. В одязі бренду переважають витонченість, красиві силуети та складні фактури.
Де купувати:
в Instagram
Вартість:
Футболки – 700–800 гривень
Сукні – 1 500–3 000 гривень
Штани – 2 300 гривень
NA•TILI
Молодий український бренд виготовляє базову білизну з бамбуку та позиціонує себе як eco-friendly бренд.
«Бамбук потребує значно менше води, ніж бавовна, а тому вважається екологічним матеріалом. Обираючи NA•TILI, ви купуєте зручну білизну й заощаджуєте природні ресурси», – кажуть представники бренда.
Obsession
Для першої колекції бренду обрали приємні до тіла тканини, м’які чашки та функціональність. Деякі бра можна носити як самостійний елемент гардероба.
Ours
Бренд запустився в локдаун, навесні 2020 року. Його особливістю є светри, що мають 70% бавовни в складі, й оверсайз-сорочки. Також бренд виготовляє сукні та пальта.
Де купувати:
в Instagram і в магазинах So DoDo, German apparel
Вартість:
Светри – 1 900–2 500 гривень
Сорочки – 1 700 гривень
Зимове пальто – 6 300 гривень
Olatame
Це сімейний бренд, створений двома сестрами та їхньою мамою на базі ательє. Створюють сукні-кімоно, топи, спідниці та тренчі.
«Ми працюємо переважно з натуральними тканинами, створюючи лімітовану кількість кожної моделі, адже нам важливо працювати без залишків і шкоди планеті».
Querencia
Перша колекція бренда створена з сертифікованого французького льону виробництва Lemaitre Demeestere. До капсули ввійшли жіночі сукні, топи, сорочки та шорти унісекс.
Для пошиття бренд використовує екологічні та натуральні матеріали. Речі виробляють в Україні.
«Головні цінності бренда – це етичність, дбайливе ставлення до природних ресурсів і мінімалізм».
Salt
Цей бренд створює місткі спортивні сумки й рюкзаки у формі шестикутника для міста та подорожей.
Де купувати:
в Instagram
Вартість:
Сумка Hex – 650 гривень (ціна із 50% знижкою)
Сумка Helmet – 600 гривень (ціна із 50% знижкою)