
«Вінтаж і секонд на вагу». На Кудрявці стартує новий маркет – Second від засновниць Laska
Вінтаж і секонд на вагу (Kilo market), апсайкл- і sustainable-бренди, локальні й вінтажні та pre-loved продавці – у Києві стартує новий формат маркету (далі в тексті буде зрозуміло, що це все значить – ред.).
Second | Sustainable Weekend & Kilo market запускають Анастасія Журавель (Laska) й Олена Лінькова (Laska, «Косатка», «Джакузі»). Перший Second влаштовують на Кудрявці 28 та 29 червня.
Продюсерка проєкту Second Міла Потапова (яку ми знаємо як засновницю Kyivness – ред.) розповідає Віледжу про новий формат, локацію та спробу поєднати екологічність із міською культурою.
Про сенси та цінності
Основна ідея проєкту Second – у переосмисленні споживання та підтримці сталого способу життя киянами. Назва «Second» розкриває кілька важливих сенсів: друге використання речей як свідомий вибір, а також ідею сталості – не лише до ресурсів, але й до себе та світу.

Засновниці проєкту – Анастасія Журавель та Олена Лінькова – створили цей формат, щоби зробити тему sustainability близькою для широкої аудиторії. Вони поєднали екологічні цінності з міською культурою та створили простір, де можна купити речі на вагу, знайти унікальний вінтаж і селекції одягу, долучитися до лекцій, послухати діджеїв, поїсти та поспілкуватися з однодумцями. Через цей «фановий» підхід команда прагне надихнути на відповідальні практики в повсякденному житті.
Водночас проєкт має на меті об’єднати київську спільноту та локальні бізнеси, які продовжують працювати, творити й розвиватися, попри всі виклики. Second стає майданчиком для взаємодії, натхнення та взаємопідтримки між тими, хто поділяє спільні цінності.
Про маркет на «Кудрявці»
У білому павільйоні «Кудрявки», що розміщується зліва від входу, відбудеться основний маркет, де резиденти презентують свої бренди. Біля простору розміститься зона Players get ready, де гості івенту зможуть пограти у гру. У зоні маркету, у павільйоні, розмістять диджей-плейс. Прямісінько на рампі розташують б'юті-спейс Kimera, де гості робитимуть зачіски та мейк, а також зможуть кастомізувати речі (свої або наявні).

Біля павільйону розміститься великий корнер із вінтажними меблями від «Блоха», аутдор-корнер Crumb і бар з ігристим і кавою від «Кудрявка». Лекторій розмістимо у просторі справа від входу, біля спейсу АБО, який відкриє свою локацію в години роботи маркету. На всій території Кудрявки» гості зможуть гуляти та відпочивати.
Про «селекторів»
Ми запросили резидентів, які максимально збігаються за цінностями з подією: локальні та вінтажні проєкти, апсайкл-бренди. А ще створили корнер приватних колекцій, де презентують селекції від Маші Реви, Каті Зуєвої, Юлії Пеліпас, Юлі Ферштейн та інших дівчат.
У події беруть участь такі бренди: Support by Poustovit, Gudu, E17, Bloxa, Upslowuse, Tonia, Poetry in objects, Nomadic state of mind, Sfurato, Act1, Backroom, вінтажне відділення «Коник», Crumb, Duranbrown vintage, Players get ready, All Trees I Know, Celebrities_resale, Kepler Vintage, Distinctive.clo, Anumo, 2Glaza, Present Perfect та інші проєкти.
Концепція підбору учасників – не в кількості чи гучності імені бренду, а в тому, щоб проєкт був із цікавою добіркою речей, відчував філософію події та розділяв наші цінності. З нами проєкти, які ми самі любимо, цінуємо та захоплюємося розвитком яких.
Про сучасне мистецтво та зміни в моді за 12 років війни
На лекторій події ми підібрали максимально цікавий каст гостей, щоб покрити такі тематики: бізнес, велнес і благодійність. Серед запрошених спікерів класні спеціалісти, які роблять щоденний внесок у розвиток сфери. Ми очікуємо, що лектори поділяться цікавою інформацією, яка наповнить наших гостей новими знаннями, дасть натхнення, мотивацію та підтримку.

Українська художниця та кураторка Оля Штейн відповість на «10 тисяч запитань про те, як почати колекціонування сучасного мистецтва» від кураторки Марини Чернявської. PR-директор бренду Kachorovska та fashion-журналіст Антон Єременко поговорить про зміни в моді за 12 років війни, що ми вважаємо дуже цінним дослідженням.
Особисто для нас лекторій, так само як і маркет у цілому – це великий простір для знайомств, які можуть перерости в цікаві прояви в майбутньому між гостями, учасниками, резидентами, спікерами.
Бо «Second is a new first»
Для нас важливо було створити ціннісний проєкт, де гості зможуть знайти куровану добірку класних брендів, відвідати лекції, провести смачно й класно час, познайомитися та відкрити для себе красиву історичну локацію.
Зараз ми проведемо нашу першу подію, проаналізуємо й врахуємо всі точки росту та вдосконалення, а надалі плануємо зробити подію системним заходом, де збиратимуться люди, які розділяють наші цінності, бо «Second is a new first».
