До колекції додали восковий весільний вінок
Приміряти та придбати їх можна у шоурумі бренду в Києві або на сайті
Перший офлайн-магазин бренда у місті відкриють13 липня
У 2021 році бренд створили у форматі інтернет-магазину
Офіційне відкриття магазину відбудеться 29 червня
Кошти від продажу спрямують на психологічне відновлення людей
У межах колаборації представили уніформу
До презентації колекції одягу долучились українські актори й акторки
Сукні з капсульної колекції можна придбати в ЦУМ або на їхньому сайті
Окрім одягу й аксесуарів із колекцій, в одеському шоурумі представили також тематичні футболки «Coosh Odesa»
10% прибутку передадуть фонду WWF-Україна
Ідея його створення частково натхненна селом Іза в Закарпатській області
Частину з продажу колекції відправлять на благодійність
Колекція є благодійною
Вартість футболки – 850 гривень. Увесь прибуток із продажів буде спрямований на потреби «Госпітальєрів»
Колекція охоплює Приазовʼя, Причорноморʼя, Наддніпрянщину й Південну Бассарабію
Простір має площу 1000 м² і розділений на кластери
Спільно з асоціацією родин захисників «Азовсталі»
Простір розташований неподалік Домініканського собору
До неї ввійшли футболки, сорочки, а також плюшеві топи й шорти
Створювати весняну серією пледів почали восени
Утілити зйомку дропу допомогла пара киян, які мають власний бізнес
Доступна також їхня диджитал-версія
Увесь прибуток від продажів футболок передадуть на збір Shields Ukraine
Взуття створили зі шкіри й на унікальній колодці для активного щоденного носіння, танців і тривалих прогулянок
Вільні силуети та пастельні відтінки
Вишиванку передали до колекції київського Музею гетьманства
Для печворку використали шматки джинсів, що залишилися від виробів
Бренд виготовляє утилітарні речі, натхненні традиціями українсьного села
Для оформлення сорочки «Нова Хата 1930» використали листівки «Взори полтавські»